Wrzesień w pigułce- podsumowanie działań w SerwerSMS
Rozpoczynamy nowy miesiąc pełni energii do realizacji kolejnych wyzwań. Zanim jednak ruszymy do przodu, chcemy na chwilę wrócić do wydarzeń z września. Był to czas intensywnych działań, inspirujących projektów i ciekawych wyjazdów, które pozwoliły nam zrobić kolejny krok w kierunku realizacji naszych celów. W tym wpisie blogowym chcemy się pochwalić tym, co udało nam się zrealizować.
Uczestniczyliśmy w WWC w Madrycie
We wrześniu aktywnie uczestniczyliśmy w Wholesale World Congress (WWC) w Madrycie. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży telekomunikacyjnej, które co roku przyciąga liderów rynku z całego świata. Podczas trzydniowego kongresu odbyliśmy szereg spotkań z kluczowymi partnerami, w tym z przedstawicielami A1 Telekom Austria Group, Fortytwo, BICS oraz Mobilesquared Ltd. Wspólnie rozmawialiśmy o przyszłości komunikacji, nowych trendach, potencjalnych kierunkach rozwoju oraz ulepszeniu dotychczasowej oferty produktowej. Wholesale World Congress to idealne miejsce do budowania relacji, wymiany doświadczeń i odkrywania nowych możliwości współpracy.
Uruchomiliśmy akcję #SMSnaWOŚP
Razem z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy uruchomiliśmy specjalną zbiórkę SMS, aby wesprzeć osoby dotknięte skutkami powodzi. Dzięki wspólnemu wysiłkowi oraz błyskawicznej współpracy zespołów udało nam się stworzyć możliwość wsparcia potrzebujących w zaledwie kilka dni. Aby dołączyć do akcji, wystarczy wysłać SMS o treści SERCE na numer 75565. Każda wysłana wiadomość przekłada się na realną pomoc dla poszkodowanych, a stan konta zbiórki można śledzić w czasie rzeczywistym. Serdeczne podziękowania kierujemy również do Operatorów GSM: Orange Polska, PLAY, T-Mobile Polska i Polkomtel (włąściciel sieci PLUS) za wsparcie inicjatywy oraz możliwość jej realizacji. Zbiórka potrwa do 15 października, a więc jeszcze przez kilkanaście dni możemy wspólnie działać na rzecz tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy. Razem z WOŚP gra cała Grupa Vercom S.A. !
Sprawdź szczegóły akcji #SMSnaWOŚP
Uczestniczyliśmy w Międzynarodowych Targach Odzieżowych B2B
W tym miesiącu mieliśmy także przyjemność uczestniczyć w Międzynarodowych Targach Odzieżowych B2B w największym centrum branży odzieżowej w Europie. To wyjątkowe wydarzenie zgromadziło liderów branży fashion z kraju i ze świata, a my nie tylko byliśmy częścią tego wydarzenia, ale również mieliśmy okazję podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas prelekcji. Błażej Pawlar - Partnership & Marketing Manager poprowadził prezentację na temat: nowych możliwości w komunikacji z klientem, omawiając m.in. przyszłość komunikacji mobile, rozwój RCS, oraz jego potencjał w angażowaniu użytkowników. Rozmawialiśmy także o tym, jak skutecznie wykorzystać SMS-y do budowania relacji z odbiorcami jak za pomocą SMS i innych kanałów komunikacji. Przytoczyliśmy konkretne przykłady i wyniki kampanii, które pokazują, jak odpowiednio dobrany przekaz może przekładać się na wymierne korzyści dla biznesu. Bezpośrednia komunikacja, taka jak SMS i RCS, to klucz do budowania długotrwałych relacji z klientami.
Seria wideo edukacyjnych na Kanale Youtube
Na naszym kanale YouTube opublikowaliśmy serię krótkich wideo poświęconych RCS! Udostępniliśmy 5 filmów, które w przystępny sposób przedstawiają najważniejsze aspekty tego kanału komunikacji. W pierwszym wideo zapraszamy do zapoznania się z ogólnym przeglądem RCS i jego możliwościami oraz funkcjami. Następnie przedstawiamy brand BOT, który działa jak cyfrowa wizytówka marki Kolejne odcinki poświęcone są RCS Lite (BASIC), RCS Single Message, gdzie omawiamy różnice i zastosowania tych form komunikacji. Na koniec Radosław przedstawia Czat RCS, który stanowi najbardziej zaawansowaną formę RCS i pozwala na tworzenie jeszcze bardziej angażującego contentu. Nasza seria wideo ma na celu edukację naszych klientów i partnerów, ponieważ RCS z impetem wchodzi na rynek. Chcemy, abyście byli dobrze przygotowani do korzystania z tej nowoczesnej technologii, która zmienia sposób komunikacji w świecie biznesu.
Podsumowanie
We wrześniu firma aktywnie uczestniczyła w kilku kluczowych wydarzeniach branżowych - zarówno tych krajowych, jak i międzynarodowych. Za nami mnóstwo spotkań, gdzie omawialiśmy przyszłość komunikacji mobilnej i rozwój oferty produktowej. We współpracy z "Orkiestrą" oraz Operatorami GSM uruchomiliśmy akcję #SMSnaWOŚP, wspierającą osoby poszkodowane przez powódź. Chcąc edukować rynek i przybliżyć możliwości RCS, opublikowaliśmy na naszym kanale YouTube serię filmów, które w przystępny sposób wyjaśniają kluczowe aspekty tego narzędzia.
Autor:
Błażej Pawlar
Partnership & marketing manager