Listopad w pigułce - podsumowanie działań w SerwerSMS

01/12/2025
Globalna ekspansja i strategiczny balans - tak wyglądał nasz Listopad. To był miesiąc, w którym z sukcesem połączyliśmy wdrożenie najwyższych wymogów prawa cyfrowego (DSA) z ekspansją RCS na rynki międzynarodowe (na ten moment w 15+ krajach). Nasze zaangażowanie społeczne (WOŚP) dopełnia ten obraz, pokazując, że innowacyjne rozwiązania mobilne mogą wspierać szczytne cele.

Zgodność z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA)

SerwerSMS w pełni wdrożył wymogi unijnego Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA), wzmacniając bezpieczeństwo i zgodność z prawem całej platformy.

Pobierzhttps://docs.serwersms.pl/SerwerSMS_dsa.pdf

RCS dostępny w 15 krajach

W ramach naszej strategii globalnej ekspansji znacznie rozszerzamy możliwości dotarcia do odbiorców na całym świecie. Kluczową nowością jest uruchomienie usługi RCS w ponad 15 krajach Europy! Otwieramy dostęp do najważniejszych rynków, takich jak: Francja, Austria, Włochy, Holandia czy Wielka Brytania.

Tym samym RCS staje się kluczowym narzędziem maksymalizacji sprzedaży podczas ważnych wydarzeń, takich jak Święta Bożego Narodzenia czy Nowy Rok. Usługa RCS pozwala firmom na prowadzenie znacznie bogatszej, interaktywnej i efektywniejszej komunikacji mobilnej. Dzięki zaawansowanym funkcjom multimedialnym (takim jak karuzele produktów czy przyciski akcji) możesz maksymalizować zaangażowanie klientów i potencjał sprzedażowy. Jest to szczególnie istotne w gorącym okresie przedświątecznym i poświątecznym, kiedy klienci nadal mają możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów.

Wspieramy WOŚP

W tym miesiącu rozpoczęliśmy finalne odliczanie i intensywne prace nad kolejną edycją naszej akcji #SMSnaWOŚP, udowadniając, jak technologia może wspierać największe cele charytatywne. Uwaga! Oficjalnie startujemy 4 grudnia 2025 roku! Tego dnia rusza kolejna edycja naszej inicjatywy, która pozwala w prosty i wygodny sposób włączyć się w pomoc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.

Jak wziąć udział:

Posumowanie

Listopad zacieśnił naszą pozycję na rynku, opierając się na trzech kluczowych filarach: bezpieczeństwie i zgodności prawnej (DSA), globalnej skalowalności i innowacyjności (RCS w Europie) oraz zaangażowaniu społecznym (przygotowania do SMS na WOŚP). Wyznaczają one dynamiczny kierunek na nadchodzący, kluczowy pod względem sprzedaży, grudzień