PUSH-e jeszcze bardziej użyteczny

07/06/2018

Wiadomości PUSH ostatnio zyskały na popularności i są coraz częściej wykorzystywane przez firmy aktywnie prowadzące strony internetowe, sklepy online, serwisy informacyjne.


PUSH to nic innego jak wyskakujące w przeglądarkach powiadomienia informujące o tym, co twórca serwisu www chce przekazać swoim odwiedzającym. W dobie aplikacji na telefony, coraz popularniejsze są także powiadomienia PUSH z aplikacji. Zaletą tego rodzaju wiadomości są niewątpliwie: niska cena, anonimowość dla użytkowników (nie udostępniają absolutnie żadnych danych osobowych) czy prostota aktywacji.

Kolejnym plusem powiadomień PUSH jest to, że użytkownik otrzymuje wiadomości ze stron i portali, które go faktycznie interesują, bez późniejszej wysyłki niechcianych informacji przez inne, zewnętrzne firmy. Tylko dedykowana strona/firma może wysyłać powiadomienia do określonego użytkownika, który wyraził na to zgodę. To co istotne, to także możliwość łatwego zrezygnowania, jeśli użytkownik nie chce już takich powiadomień otrzymywać. Dla Firm, to kolejny, ciekawy kanał komunikacji z użytkownikami online, umożliwiający zaszycie linka z promocjami, ofertami lub innymi wartościowymi treściami.

SerwerSMS.pl udostępnia powiadomienia PUSH dostępne zarówno z poziomu przeglądarki internetowej, jak i telefonu komórkowego! Takie kompleksowe działanie wspiera skuteczną sprzedaż i efektywne dotarcie do klienta. W SerwerSMS.pl wprowadziliśmy także zupełną nowość – automatyzację PUSH. Oznacza to, że budując scenariusze klienci SerwerSMS.pl mogą ustalić, w których momentach mają być wysyłane PUSH-e użytkownikom np.: w momencie gdy użytkownik nie finalizuje zakupów przez 5 min otrzymuje PUSH-a z informacją o kodzie rabatowym za dokończone zakupy.

Przykłady:

  • Tylko dzisiaj wszystkie produkty 20% taniej. Wejdź i sprawdź.

  • Czy wiesz, że właśnie dzisiaj otrzymaliśmy nową dostawę. Spiesz się zanim wszystko zniknie z magazynów

Aby skorzystać z usługi powiadomień PUSH należy utworzyć konfigurację widżeta a następnie wygenerowany kod umieścić na swojej stronie internetowej. Dla użytkownika, będącego na stronie Klienta pojawi się ikonka po naciśnięciu której pojawi się okienko z informacjami dotyczącymi powiadomienia PUSH. Po potwierdzeniu chęci zapisania się do powiadomień, użytkownik otrzyma dodatkowo zapytanie z przeglądarki WWW dotyczące otrzymywania powiadomień. Potwierdzenie tego komunikatu spowoduje zapisanie użytkownika do listy.

Zatem wiadomości PUSH to tani i skuteczny sposób przekazania informacji Użytkownikowi przy minimalnym nakładzie czasu potrzebnym do tego, aby narzędzie to skonfigurować i wdrożyć.

Kilka danych, przydatnych przy planowaniu kampanii PUSH:

  • tytuł wiadomości (maksymalnie 45 znaków)

  • treść wiadomości (maksymalnie 500 znaków, zalecane jest stosowanie nie więcej niż 200 znaków)

  • link do przekierowania na stronę www.

Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Uruchom konto

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.