Odbiorcy
Firmy i organizacje, które poszukują możliwości realizacji skutecznej komunikacji z Pracownikami, Klientami lub poszukują narzędzi do modelowania procesów komunikacyjnych w oparciu o media GSM (np. SMS) oraz istniejące już w firmie systemy.
Rozwiązania i usługi
Realizowane przez nas projekty procesów do komunikacji z Klientami i Pracownikami pochodzą z różnych branż m.in. medycznej, motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej. Projekty dotyczą zarówno komunikacji wewnętrznej w celu zwiększania przepływu informacji w organizacji lub, co ważniejsze, dostarczania określonych informacji w określonej potrzebie biznesowej, jak również komunikacji zewnętrznej do oraz od Klienta.
Korzyści
Korzyści osiągane przez Klientów można sklasyfikować do poniższych grup:
- zwiększenie rentowności biznesu,
- zwiększenie przychodu,
- podniesienie jakości usług i relacji z Klientami,
- podniesienie jakości i komfortu pracy Pracowników,
- wsparcie w podejmowaniu decyzji operacyjnych,
Przykłady
Przykładami wykonywanych rozwiązań komunikacyjnych są m.in.:
- programy lojalnościowe,
- monitorowanie należności i systemy windykacyjne,
- systemy badania satysfakcji i potrzeb Klientów.
- narzędzia do realizacji dedykowanych, targetowanych kampanii i akcji marketingowych.
- systemy automatycznych powiadomień i ostrzeżeń.
- narzędzia wspierające sprzedaż dopasowanych produktów i usług.
- rozwiązania podwyższające jakość usług.
- systemy do raportowania i dostarczania istotnych informacji biznesowych.
Przykładami procesów są:
- procesy realizujące potwierdzanie wizyt w serwisie samochodowym czy klinice.
- przypomnienia o wygasających usługach i produktach.
Technologie
Do realizacji projektów wykorzystywane są przede wszystkim technologie, które wpasowują się w istniejącą infrastrukturę Klienta oraz maksymalnie efektywnie ją wykorzystują. Dużą rolę kładzie się na integrację z istniejącymi systemami (ERP, CRM, DMS, BPM, BI itd.) oraz wykorzystaniem danych w nich przechowywanych. Dodatkowo stosuje się automatyzację aby czynności zidentyfikowane jako powtarzalne z zakresu komunikacji były wykonywane automatycznie.
Jak zacząć korzystać?
Kontakt telefoniczny z konsultantem. Proces realizacji projektów opisuje poniższy model.
- pomysł na proces/moduł ← KLIENT,
- analiza wymagań funkcjonalnych ← SERWERSMS,
- audyt proponowanych wymagań ← KLIENT,
- oferta i negocjacje ← KLIENT & SERWERSMS,
- implementacja projektu ← SERWERSMS,
- wdrożenie projektu ← SERWERSMS,
- opieka serwisowa i SLA ← SERWERSMS,
- rozwój projektu ← KLIENT & SERWERSMS.