Projektowanie, wdrożenie i realizacja procesów

Widzisz konkretne zastosowanie oparte na wiadomościach SMS i chciałbyś je uruchomić w swoim biznesie? Wsparte dodatkowymi usługami konsultingowymi z pewnością przyniesie wiele korzyści i zwrot z inwestycji.

Odbiorcy

Firmy i organizacje, które poszukują możliwości realizacji skutecznej komunikacji z Pracownikami, Klientami lub poszukują narzędzi do modelowania procesów komunikacyjnych w oparciu o media GSM (np. SMS) oraz istniejące już w firmie systemy.

Rozwiązania i usługi

Realizowane przez nas projekty procesów do komunikacji z Klientami i Pracownikami pochodzą z różnych branż m.in. medycznej, motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej. Projekty dotyczą zarówno komunikacji wewnętrznej w celu zwiększania przepływu informacji w organizacji lub, co ważniejsze, dostarczania określonych informacji w określonej potrzebie biznesowej, jak również komunikacji zewnętrznej do oraz od Klienta.

Korzyści

Korzyści osiągane przez Klientów można sklasyfikować do poniższych grup:

  • zwiększenie rentowności biznesu,
  • zwiększenie przychodu,
  • podniesienie jakości usług i relacji z Klientami,
  • podniesienie jakości i komfortu pracy Pracowników,
  • wsparcie w podejmowaniu decyzji operacyjnych,

Przykłady

Przykładami wykonywanych rozwiązań komunikacyjnych są m.in.:

  • programy lojalnościowe,
  • monitorowanie należności i systemy windykacyjne,
  • systemy badania satysfakcji i potrzeb Klientów.
  • narzędzia do realizacji dedykowanych, targetowanych kampanii i akcji marketingowych.
  • systemy automatycznych powiadomień i ostrzeżeń.
  • narzędzia wspierające sprzedaż dopasowanych produktów i usług.
  • rozwiązania podwyższające jakość usług.
  • systemy do raportowania i dostarczania istotnych informacji biznesowych.

Przykładami procesów są:

  • procesy realizujące potwierdzanie wizyt w serwisie samochodowym czy klinice.
  • przypomnienia o wygasających usługach i produktach.

Technologie

Do realizacji projektów wykorzystywane są przede wszystkim technologie, które wpasowują się w istniejącą infrastrukturę Klienta oraz maksymalnie efektywnie ją wykorzystują. Dużą rolę kładzie się na integrację z istniejącymi systemami (ERP, CRM, DMS, BPM, BI itd.) oraz wykorzystaniem danych w nich przechowywanych. Dodatkowo stosuje się automatyzację aby czynności zidentyfikowane jako powtarzalne z zakresu komunikacji były wykonywane automatycznie.

Jak zacząć korzystać?

Kontakt telefoniczny z konsultantem. Proces realizacji projektów opisuje poniższy model.

  • pomysł na proces/moduł ← KLIENT,
  • analiza wymagań funkcjonalnych ← SERWERSMS,
  • audyt proponowanych wymagań ← KLIENT,
  • oferta i negocjacje ← KLIENT & SERWERSMS,
  • implementacja projektu ← SERWERSMS,
  • wdrożenie projektu ← SERWERSMS,
  • opieka serwisowa i SLA ← SERWERSMS,
  • rozwój projektu ← KLIENT & SERWERSMS.
Pobierz jako PDF

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Uruchom konto
Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.