Dedykowane rozwiązania i usługi

Widzisz innowacyjne lub personalizowane zastosowanie wykorzystujące wiadomości SMS i chciałbyś je mieć w swoim biznesie?

Odbiorcy

Firmy, organizacje, osoby poszukujące sposobu realizacji swoich pomysłów produktu lub usługi opartych o komunikację GSM np. wiadomości SMS, MMS.

Rozwiązania i usługi

Realizujemy projekty niemal z każdej dziedziny działalności biznesowej od medycyny, motoryzacji, ubezpieczenia po działalność handlową, edukacyjną czy turystyczną. Obszary zastosowania komunikacji GSM w realizowanych przez nas projektach są szerokie i dotyczą m.in.:

  • obszaru sprzedaży,
  • serwisu,
  • księgowości,
  • marketingu,
  • zarządzania firmą.

Projekty dotyczą zarówno komunikacji wewnętrznej w celu zwiększania przepływu informacji w organizacji lub co ważniejsze dostarczania określonych informacji w określonej potrzebie biznesowej, jak również komunikacji zewnętrznej do oraz od Klienta.

Korzyści

Korzyści osiągane przez Klientów można sklasyfikować do poniższych grup:

  • zwiększenie rentowności biznesu,
  • zwiększenie przychodu,
  • podniesienie jakości usług i relacji z Klientami,
  • podniesienie jakości i komfortu pracy Pracowników,
  • wsparcie w podejmowaniu decyzji operacyjnych,
  • zwiększenie atrakcyjności produktu,
  • szersza oferta wychodząca naprzeciw wymaganio klientów,
  • zwiększenie konkurencyjności firmy.

Przykłady

Przykładami wykonywanych rozwiązań komunikacyjnych są m.in.:

  • programy lojalnościowe,
  • monitorowanie należności i systemy windykacyjne,
  • systemy badania satysfakcji i potrzeb Klientów,
  • narzędzia do realizacji dedykowanych, targetowanych kampanii i akcji marketingowych,
  • systemy automatycznych powiadomień i ostrzeżeń,
  • narzędzia wspierające sprzedaż dopasowanych produktów i usług,
  • rozwiązania podwyższające jakość usług,
  • systemy do raportowania i dostarczania istotnych informacji biznesowych.

Technologie

Do realizacji projektów wykorzystywane są przede wszystkim technologie, które wpasowują się w istniejącą infrastrukturę Klienta oraz maksymalnie efektywnie ją wykorzystują. Dużą rolę kładzie się na integrację z istniejącymi systemami (ERP, CRM, DMS, BPM, BI itd.) oraz wykorzystanie danych w nich przechowywanych.

Jak zacząć korzystać?

Kontakt telefoniczny z konsultantem. Proces realizacji projektów opisuje poniższy model:

  • pomysł projektu ← KLIENT,
  • analiza wymagań funkcjonalnych ← SERWERSMS,
  • audyt proponowanych wymagań ← KLIENT,
  • oferta i negocjacje ← KLIENT & SERWERSMS,
  • implementacja projektu ← SERWERSMS,
  • wdrożenie projektu ← SERWERSMS,
  • opieka serwisowa i SLA ← SERWERSMS,
  • rozwój projektu ← KLIENT & SERWERSMS.
Pobierz jako PDF

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 40 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Uruchom konto
Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.