Skuteczność SMS-owej reklamy według agencji badawczej Nielsen
Wyniki badań niezależnej agencji analitycznej Nielsen – 71% osób, które otrzymały reklamę na telefon komórkowych poszukuje dalszych informacji o reklamowanym produkcie, usłudze lub marce, a (uwaga) blisko 50% dokonuje decyzji zakupowej!
Serwis media2.pl prezentuje wyniki badań ciekawych i niezwykle cennych dla całej branży reklamy mobilnej oraz dla wszystkich tych przedsiębiorców i marketerów, którzy sceptycznie dotychczas podchodzili do kwestii reklamy mobilnej.
Globalna agencja badawcza Nielsen w swoich badaniach poszukiwała odpowiedzi na pytania o skuteczność reklamy mobilnej oraz jakie dokładnie zachowania wywołuje reklama otrzymana na telefon komórkowy.
Najczęstszą reakcją na otrzymany komunikat reklamowy jest poszukiwanie dalszych informacji o reklamowanym produkcie. Taką odpowiedź wskazało aż 60% właścicieli telefonów klasycznych oraz aż 71% użytkowników smartfonów.
Z całkowitej grupy respondentów niemal połowa, bo dokładnie 46% badanych potwierdziła, iż podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem reklamy przesłanej na telefon komórkowy.
Nielsen to międzynarodowa firma zajmująca się doradztwem i badaniami zachowań i trendów konsumenckich. Nielsen oferuje swoje usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Główna siedziba znajduje się w Nowym Jorku, zaś regionalne centrale mieszczą się w Schaumburg w stanie Illinois (USA), Wavre (Belgia), Hong Kongu (Chiny), Sydney (Australia), Buenos Aires (Aregentyna), Nikozja (Cypr). Agencja została założona w 1923 roku przez Artura Charlesa Nielsena Seniora.
na podstawie media2.pl i nielsen.com
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl