SMS-owa loteria mleka Łaciate
Rusza SMS-owa kampania wizerunkowa jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich brandów FMCG.
Jak informuje mediaFM.net: „Halo! Czy jest Łaciate w domu? - pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL (producent i właściciel marki Łaciate) przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu. Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki Łaciate w promocyjnym opakowaniu i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie.
W sumie do wygrania jest 178 nowoczesnych ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 ekskluzywnych 18-częściowych zestawów naczyń kuchennych. Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymi w TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.
Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?” potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012”.
Wszystkim przedsiębiorcom, którzy także chcieliby przeprowadzić reklamową akcję z SMS-ami w tle przypominamy:
Jeżeli wysyłanie SMS-ów przez użytkowników (klientów) premiowane ma być nagrodami rzeczowymi lub pieniężnymi, będziemy mieć do czynienia z loterią lub konkursem.
Konkurs czy loteria?
O tym, czy dana kampania SMS jest loterią czy konkursem decyduje sposób wyboru zwycięzców. Jeżeli o wygranej decyduje los, łut szczęścia, przypadek (zwycięzcy są wybierani losowo), mamy do czynienia z loterią. Jeżeli natomiast o wygranej decydują umiejętności konkursowiczów (np. ich zdolności) – wtedy mamy do czynienia konkursem. Konkurs to kampania prostsza do przeprowadzenia, gdyż nie wymaga złaszania do żadnych instytucji czy ubiegania się o pozwolenia na przeprowadzenie akjci. Tymczasem loteria wymaga złoszenia do Izby Celnej.
Organizator kampanii SMS (czyli przyrzekający nagrodę) zobowiązany jest do opublikowania regulaminu kampanii oraz każdorazowo podawania ceny jednostkowej za wysłanie SMS-a na konkursowy numer.
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl