Uczymy się marketingu mobilnego!

13/02/2012

Marketing mobilny to relatywnie młoda dyscyplina, ale rozwijająca się równie szybko jak pozostałe technologie informatyczne i telekomunikacyjne. Trzeba się więc jej uczyć, aby być na bieżąco. Uczyć, czyli czytać i bywać. Gdzie i co? O tym właśnie jest nasz dzisiejszy artykuł.


Mobile Trends Conference

Jednym z prawdopodobnie ważniejszych wydarzeń rynku mobilnego w tym roku była konferencja Mobile Trends Conference, która odbyła się 27 stycznia w Krakowie. Jak relacjonuje Wirtualna Polska: „W 22 prelekcjach, które odbywały się symultanicznie w dwóch salach, wzięło udział ponad 250 uczestników. Największym zainteresowaniem cieszył się Business Room, gdzie wystąpieniom przysłuchiwało się ponad 150 osób. Prezentacje dotyczyły m-learningu, sprzedaży aplikacji mobilnych, reklamy w środowisku mobile i wielu innych tematów. Development Room zgromadził przede wszystkim programistów zainteresowanych profesjonalnym tworzeniem stron i aplikacji mobilnych”.

Mobile Standard 2012?

Mamy nadzieję, iż tegorocznej edycji doczeka się także najważniejsze zeszłoroczne wydarzenie branży mobile marketing, czyli Mobile Standard, organizowana przez IAB. Jak czytamy na stronach IAB, konferencja skupia się głównie na takich zagadnieniach jak między innymi:
„Jak działać w tak dynamicznym środowisku?
Jak zwiększać czytelnictwo treści?
W jaki sposób zwiększać sprzedaż na urządzeniach mobilnych i jak wykorzystywać mobilne systemy płatności?
Jak prezentować treści na wielu urządzeniach i w wielu ekosystemach?
Czy można prowadzić skuteczne działania marketingowe wykorzystując nowe możliwości takie jak geolokalizacja, check-in czy geo-fencing?
Wreszcie, jak prowadzić strategię mobilną w obszarach biznesowych, za które odpowiadamy w firmach i organizacjach?”

Bywamy, ale i... czytamy!

Prawdopodobnie najważniejszą polską książką o marketingu mobilnym jest pozycja wydana przez One Press, Marketing Mobilny Sebastiana Konkola: „Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych”.

Zachęcamy gorąco do śledzenia nie tylko naszych artykułów, ale wszystkiego tego, co dostarcza wiedzy na temat rynku mobilnego i wykorzystania drzemiącego w nim potencjału.

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl