Bilet PKP przez MMS ?
PKP, jedna z polskich spółek, która boryka się z największymi problemami wizerunkowymi: niski komfort jazdy, prace modernizacyjne powodujące kilkugodzinne opóźnienia – od wielu lat Polskie Koleje Państwowe szukają sposobu na skuteczne konkurowanie zarówno w transporcie pasażerskim, jak i towarowym. Czy bilet zakupiony przez telefon komórkowy, bez wychodzenia z domu, pozwoli PKP minimalnie zyskać na wizerunku?
Jak czytamy na radomskich stronach Gazety: „Pasażerowie Kolei Mazowieckich już wkrótce będą mogli kupić bilet na pociąg bez wychodzenia z domu. System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. Jak informuje spółka, będą w nim dostępne bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag. Główną zaletą serwisu ma być jego dostępność przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości MMS. Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu `Karta Mazowiecka`.”
Jako odwieczni romantycy i idealiści, którzy pamiętają szkolne i harcerskie wycieczki, pociągiem oczywiście, gorąco kibicujemy wszystkim spółkom kolejowym, aby polskie kolejnictwo odzyskało dawną świetność jako potrzebny, ekologiczny i ekonomiczny środek transportu.
Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że MMS-we bilety to zaledwie wierzchołek góry lodowej w modernizacji PKP, niechaj jednak mobilny bilet będzie jaskółką zapowiadającą wiosnę!
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl