Czy SMS-owe bilety i parkowanie mają przyszłość?

24/04/2012

Mobilne płatności za przejazd lub parking nie cieszą się jeszcze w Polsce zbytdużą popularnością. Być może dzieje się tak ze względu na to, iż procesrozpoczęcia korzystania z usługi jest żmudny, czasochłonny i wcale niełatwy.. 
Być może stąd ostatnia decyzja SkyCash, aby zintegrować system z mobiParking,dzięki czemu dotychczasowi użytkownicy SkyCash nie są zmuszeni do kolejnejrejestracji w kolejnym systemie.


"Użytkownicy systemu płatności telefonem komórkowym SkyCash mogą korzystać zaplikacji mobiParking, która pozwala płacić za parkowanie w kilkunastumiastach Polski, w tym w Warszawie. Systemy zostały zintegrowane, dzięki czemunie trzeba się dwukrotnie rejestrować. Można też zasilać mobiParkingpieniędzmi zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce SkyCash lub na konciebankowym. mobiParking umożliwia kierowcom szybkie i wygodne płacenie komórkąza postój w strefach płatnego parkowania w kilkunastu miastach Polski. £ączy wjednym systemie trzy sposoby regulowania należności: poprzez szybkie kody,wiadomości SMS oraz aplikację mobilną. Dzięki nowym udogodnieniom z ostatniejmetody mogą korzystać - bez konieczności przechodzenia dodatkowego procesurejestracji - wszyscy użytkownicy płatności mobilnych SkyCash. Wystarczypobrać aplikację mobiParking na telefon, a po jej uruchomieniu wprowadzićlogin i hasło dostępu do SkyCash" - czytamy w Wirtualnej Polsce. 

Wydaje się, iż kluczem do sukcesu w SMS-owym opłacaniu biletów i parkingu jesttaka właśnie integracja i możliwość realizacji transakcji na wiele różnychsposobów, podobnie jak dzieje się to dziś w platformach e-commerce.Umożliwienie pasażerom i kierowcom wielu różnych form dokonania płatności 
sprawi, iż prawdopodobnie każdy z nich odnajdzie formę odpowiednią dla siebie. 

Organizatorzy transportu publicznego powinni zdać sobie sprawę, iż przemieszczanie się publicznymi środkami transportu nie może wiązać się z pobieraniem kolejnych aplikacji i rejestracją w kolejnych systemach
płatniczych. Wydaje się, że rozwiązaniem idealnym byłby jeden system, który obsługiwałby wszystkie regiony Polski oraz wszystkie formy transportu, od tramwajów, przez autobusy miejskie i podmiejskie, aż po pociągi.

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl