Startuje Nju.mobile - czy odniesie sukces?
Polski rynek usług telekomunikacyjnych wzbogaci się o nową, tanią markę. Dzisiaj poznamy szczegóły dotyczące startu marki Nju.mobile, którą uruchamia Orange. W ofercie mają się znaleźć taryfy zarówno na kartę jak i postpaid. Umowy ednak mają być tylko krótkoterminowe lub na czas nieokreślony. Aby skorzystać z Nju.mobile będziemy musieli dysponować wolnym telefonem, ponieważ będzie to oferta typu SIM-only. Niekoniecznie będzie musiał to być smartfon, ponieważ z zapowiedzi Orange wynika, że nowa marka postawi na usługi głosowe oraz SMS-y.Przedstawiciele operatora deklarują, że Nju.mobile zaoferuje ceny na bezkonkurencyjnym poziomie. Propozycje usług post-paid oraz pre-paid mają być skierowane do klientów w wieku 16-36 lat chcących płacić niższe rachunki telefoniczne oraz lubiących konkretne oferty oparte o pragmatyzm, elastyczność i niezależność.
Niektórzy eksperci rynku telekomunikacyjnego już porównują model biznesowych, w ramach którego ma funkcjonować nowa marka Orange, do modelu działania tanich linii lotniczych jak np. Ryanair. Podobieństwo dotyczy podstawowego zakresu usług oraz oczywiście cen.
Nju.mobile ma być sprzedawany głównie przez Internet. Startery będzie można kupić poza salonami Orange. Operator liczy, że dzięki temu ograniczyć koszty marketingu i sprzedaży. Ciekawe, czy Nju.mobile pójdzie w ślady Play i zatrudni celebrytów do promocji marki? Patrząc na grupę docelową, w którą mierzy opeator taki zabieg może okazać się konieczny.
Przedstawiciele Orange przyznają, że z marką Nju Mobile wchodzą na niszowy rynek, ale ich zdaniem jest na nim dość miejsca dla nowego gracza. Nju.mobile ma być pozycjonowana w pobliżu marki Heyah uruchomionej w 2004 roku przez PTC.
Będziemy z zainteresowaniem obserwować poczynania Nju.mobile na rynku telekomunikacyjnym. Spodziewamy się, że zapowiadane przez przedstawicieli Orange niskie ceny usług i pakiety obfitujące w darmowe SMS-y przyczynią się do jeszcze większej popularności komunikacji z wykorzystaniem krótkich wiadomości tekstowych w Polsce.
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl