"MARKETER+" o SMS-ach w obsłudze klienta

14/05/2013
Do kiosków trafił już najnowszy numer magazynu „MARKETER +”, w którym tradycyjnie ekspercką wiedzą dzielą się praktycy marketingu. Tematem przewodnim aktualnego wydania tego magazynu jest obsługa klienta, prezentowana przez pryzmat rozmaitych rozwiązań wspierających ten proces. Wśród ekspertów prezentujących opinie na łamach gazety znalazł się Daniel Zawiliński z Platformy SerwerSMS.pl.

W swoim felietonie zatytułowanym „SMS w obsłudze klienta” Daniel Zawiliński przedstawił ciekawe pomysły na wykorzystanie krótkich wiadomości tekstowych zarówno w procesie sprzedażowym, jak i posprzedażowym. Z artykułu dowiecie się również w jakich branżach SMS-y wspierają obsługę klienta najczęściej oraz jak 160 znakowe komunikaty mogą przełożyć się na budowanie lub wzmacnianie przewagi konkurencyjnej firmy.

"MARKETER+" to kwartalnik skierowany do pracowników marketingu. Magazyn ma formę przewodnika. Zawiera praktyczne artykuły i porady pisane przez ekspertów z branży, przydatne w codziennej pracy każdego marketingowca. Celem, jaki stawia sobie redakcja magazynu, jest edukacja poprzez dostarczenie praktycznej wiedzy popartej ciekawymi case studies.

Najnowsze wydanie gazety z udostępnionym artykułem Daniela Zawilińskiego możecie pobrać ze strony http://www.marketerplus.pl/.

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl