Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego

17/04/2014

Zwyczaje zakupowe Konsumenta Digitalnego to dzisiaj główna bolączka marketingu mobilnego. Dzisiaj Klient jest dostępny na wyciągnięcie urządzęń mobilnych czyli tzw. dygitalnych. Projeekt Shoping Show w 2014 roku zerbał i opracował dane w formie raportu.


Rozwój rynku online stworzył zupełnie nowe wyzwania dla twórców i zarządzających sprzedażą online. Klienci bowiem obarczeni są tymi samymi wzorcami zachowań, co w tradycyjnych sklepach, ale ich e-zwyczaje zakupowe kształtują się w zupełnie inny sposób. E-konsumentami również kierują emocje, które przeobrażają się w konsekwencji w nawyki, ścieżki zakupowe, a docelowo w tzw. e-zwyczaje. Konsument w sieci tylko pozornie pozbawiony jest zewnętrznych impulsów. Zobaczcie sami...

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl