E-sklepy z platformy RedCart powiadamiają SMS-em o statusie zamówienia
Klienci e-sklepów wykorzystujących oprogramowanie Platformy RedCart otrzymują SMS-y z informacjami o statusie zamówionych produktów. Usługa masowej wysyłki krótkich wiadomości tekstowych realizowana jest przez Platformę SerwerSMS.pl. Administratorzy sklepów internetowych mają do dyspozycji na start pakiet 300 bezpłatnych SMS-ów.
SMS to jeden z najskuteczniejszych środków komunikacji coraz częściej usprawniający procesy biznesowe. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się w obszarze e-commerce, gdzie szybkość przekazywana informacji między sklepem internetowym i jego klientami odgrywa kluczową rolę.
Za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej e-sklep może przekazać swoim klientom informacje o statusie zamówienia, a także powiadamiać ich o nowościach, promocjach i innych interesujących ofertach. To, w jaki sposób jest wykorzystywany system do wysyłki SMS-ów zależy przede wszystkim od zarządzającego sklepem w sieci.
„Wieloletnie doświadczenie firmy w branży e-commerce sprawiło, że nasze oprogramowanie znajduje się w czołówce polskich producentów sklepów internetowych. Zintegrowanie modułu powiadomień SMS z naszym oprogramowaniem znacznie uatrakcyjnia ofertę naszej platformy. Dzięki temu sklepy internetowe wykorzystujące nasz system mogą usprawnić obsługę klienta i podnieść poziom satysfakcji osób dokonujących zakupów” – powiedział Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu & PR RedCart.pl
Według wyników badania „Komunikacja SMS w Polsce 2012” przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl Internauci chcą otrzymywać SMS-y z nowinkami na temat ich ulubionych marek produktów i usług. Ponad 75% ankietowanych zainteresowanych SMS-ami o promocjach w sklepach i punktach usługowych przyznało, że chciałoby otrzymywać takie wiadomości.
„Skuteczny kontakt realizowany przez krótką wiadomość tekstową zapewnia klientów sklepu internetowego o szybkości i sprawności jego obsługi. To z kolei pozwala budować pozytywne relacje z kupującymi, co w e-handlu jest bardzo istotne. Zadowolony klient sklepu internetowego częściej go odwiedza i rekomenduje jego ofertę znajomym. W ten sposób SMS-y przyczyniają się do tego, że biznes ten rośnie” - powiedział Artur Sadowski, Menadżer ds. Rozwoju, Platforma SerwerSMS.pl
W 2012 r. Polacy mogli wydać ok. 5,6 mld euro na zakupach dokonywanych przez Internet. Według analityków polski rynek e-commerce był w 2012 r. będzie najszybciej rozwijającym się w Europie.
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl