Poznaj nowy Panel Klienta SerwerSMS.pl

30/10/2015

Szanowni Państwo z przyjemnością informujemy o wdrożeniu nowego Panelu Klienta, dzięki któremu zarządzanie kontem stanie się jeszcze bardziej przyjazne. Od dziś mogą Państwo korzystać z responsywnej wersji Panelu Klienta.


Nowa wersja Panelu Klienta dostosowuje się do rozdzielczości urządzenia (np. laptopa, tabletu czy smartfona), z którego następuje logowanie. Co istotne, dzięki responsywnej stronie podczas zarządzania kontem nie ma konieczności przewijania jej na boki.

To nie jedyna nowość mająca na celu ułatwienie Państwu korzystanie z Panelu Klienta. Zmodyfikowana również górne menu oraz panel użytkowania, w którym dodano nowe opcje pozwalające na sprawniejszą wysyłkę powiadomień SMS, MMS i VOICE.



Aby umożliwić Państwu swobodne sprawdzanie stanu konta oraz realizację i zarządzanie kampaniami ulepszono również prezentację limitów na koncie. Obecnie dokładną liczbę wiadomości do wykorzystania mogą Państwa sprawdzić poprzez jedno kliknięcie w zakładkę „Stan konta”, znajdującą się w górnym pasku menu.

Już teraz zachęcamy do korzystania z nowej wersji Panelu Klienta.


 

 

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl