Pomoc

Jak wygląda kwestia płatności?

W ramach opcji Pre-Paid przed realizacją kampani należy dokonać płatności (tzw doładowanie konta) natomiast w opcji Post-Paid rozliczenia dokonuje się po zakończonym cyklu rozliczeniowym.

Czy nasz klient wysyłając do nas SMS na numer dedykowany ponosi jakieś koszty?

Odpowiadając na SMS-a numerycznego, klient ponosi koszt zgodnie z taryfą operatora.

Jaki jest najmniejszy miesięczny pakiet SMS-ów (ECO+) i najniższe miesięczne zobowiązanie?

Minimalne dołowanie (pre-paid) wynosi 25 PLN natomiast minimalne zobowiązanie miesięczne to 49,00 PLN netto (post-paid) w całości do wykorzystania na wysyłkę SMS w ciągu miesiąca.

Jak liczone są polskie znaki?

Aby sprawdzić taryfikację polskich znaków, kliknij w poniższy link, który przeniesie Cię w odpowiednie miejsce na stronie - 
POLSKIE ZNAKI

Jakie są wszelkie miesięczne koszty obsługi/utrzymania usługi SerwerSMS.pl

Koszty zależne są od wybranego pakietu SMS oraz usług dodatkowych. Przyjmując, że do prawidłowej komunikacji SMS w firmie wystarcza jedynie standardowa komunikacja (czyli po prostu wysyłka SMS-ów ECO++ bądź FULL z nagłówkiem) nie ma żadnych dodatkowych, obowiązkowych kosztów. Pełny cennik dostępny jest także pod poniższym linkiem: 
CENNIK

Czy w planie pre-paid jest możliwość ustawienia numeru do dwukierunkowej komunikacji?

Można skorzystać z numeru NDI. Aktywacja numeru NDI w modelu Pre-paid wynosi 200,00 PLN a miesięczna opłata za użytkowanie to koszt 140,00 PLN. W celu aktywacji prosimy o kontakt w opiekunem konta lub przez BOK biuro@serwersms.pl

Gdzie można znaleźć dane do przelewu, aby doładować konto?

Dane do przelewu dostępne są po wybraniu opcji "doładuj konto" i skorzystaniu z konfiguratora pakietu. Doładowania konta dokonasz klikając w ten link: https://panel.serwersms.pl/index.php?page=kreator

Czy istnieje możliwość wystawienia FV z góry za rok a płatność za FV dokonać kartą kredytową?

W ramach pakietu przedpłaconego (pre-paid) taka opcja jest możliwa.

W jaki sposób rozliczane jest przekierowanie połączeń? Jaka jest taryfikacja?

Taryfikacja następuje za każde rozpoczęte 20 sekund. Jeśli klient posiada konto SIP, wtedy przekierowanie jest bezpłatne.

Gdzie mogę znaleźć szczegółowy biling?

Szczegółowy biling znajduje się w ustawieniach konta -> billing/rozliczenia: https://panel.serwersms.pl/index.php?page=billing

Czy w każdym momencie mogę wypowiedzieć umowę?

Umowa standardowo zawierana jest na 12 miesięcy i automatycznie przechodzi na czas nieokreślony. Umowę, która przeszła na czas nieokreślony można rozwiązać w każdej chwili. Umowę na czas określony również można rozwiązać ale w tym wypadku Abonent musi liczyć się z karą umowną stanowiącą sumę opłat abonamentowych za ilość okresów rozliczeniowych pozostałych do końca okresu na który została zawarta. Należy pamiętać że umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w każdym czasie, z zachowaniem 30 -dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym nastąpiło wypowiedzenie umowy.

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Uruchom konto

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.