Masowe SMS-y dla branży rozrywkowej. SMS rozrywkowy:-)

15/04/2011

Dajemy możliwości, ale i podpowiadamy rozwiązania. Uwielbiamy wyszukiwać nowe formy zastosowania SMS-ów. Dziś o SMS-ie rozrywkowym, czyli o masowych SMS-ach dla branży rozrywkowej i gastronomicznej. Nadchodzi przecież weekend...


Artur, szef dwóch śląskich restauracji: „Lekko nie jest. Koszty utrzymania obu restauracji to kwota kilkunastu tysięcy miesięcznie. Branża rozrywkowa i gastronomiczna to zdecydowanie nie jest interes niszowy, mówiąc przekornie. Każda katowicka uliczka to kilka lub kilkanaście knajp, pubów, restauracji. Konkurencja jest ogromna (…) Reklamujemy się oczywiście w formie ulotek, przy barku są nasze miniatury menu oraz wizytówki. Ulotkarze wychodzą także na miasto, zapraszamy także osoby przechodzące nieopodal. Jednak zauważam, że metody te są coraz mniej skuteczne. Ulotki lądują w koszu przed przeczytaniem”.

Wysyłaj SMS-y do tych, którzy lubią SMS-ować!

Branża rozrywkowa i gastronomiczna często kieruje swoją ofertę do osób młodych, które szczególnie upodobały sobie SMS-y jako optymalną formę komunikacji. Rozważcie zatem wykorzystanie SMS-ów jako innowacyjnej i skutecznej formy pozyskania dużej, lojalnej grupy klientów.

Jak tworzyć bazę numerów?

Jeżeli chcesz zaoferować swoje usługi firmom (organizacja imprez firmowych, konferencji, bankietów itp.), rozważ skorzystanie z naszego bliźniaczego serwisu www.MojaKampaniaSMS.pl, który pozwala na zakup bazy do firm z jednoczesną wysyłką.
Jeżeli natomiast chcesz wysyłać masowe SMS-y do osób prywatnych, musisz samodzielnie rozpocząć tworzenie bazy. Umieść odpowiedni formularz na swojej stronie internetowej, a powoli, ale systematycznie tworzyć się będzie baza osób, które chętnie zostaną powiadomione o ciekawych wydarzeniach, imprezach jakie organizujesz i ofertach twojej firmy.
Możesz także zorganizować konkurs, który jest najbardziej powszechną formą tworzenia bazy.

Call to action

Jeżeli chcesz wysyłać masowe SMS-y do swoich potencjalnych klientów, postaraj się wykorzystać maksymalnie potencjał krótkiej wiadomości tekstowej. Pamiętaj, że swojego odbiorcę musisz zaciekawić ofertą, ale także podpowiedzieć czego konkretnie od niego oczekujesz: zadzwoń, aby zarezerwować stolik, wejdź na stronę, umów się, odpisz TAK itp. Jasne komunikaty działają najlepiej.

SMS, a może MMS?

SerwerSMS.pl, poza masową wysyłką SMS, wprowadził także możliwość przesyłania masowych wiadomości multimedialnych. Jeżeli zatem Twoja oferta to luksusowy hotel lub sala bilardowa, rozważ wzmocnienie reklamowej wiadomości poprzez przesłanie reprezentacyjnego zdjęcia lub nawet fragmentu filmiku reklamowego. W masowej wiadomości multimedialnej w SerwerSMS.pl zmieścisz aż 300 KB danych, masz zatem szerokie pole do popisu.

Wizerunek, sprzedaż i marketing wirusowy

SMS może odgrywać różnorodne funkcje w komunikowaniu się firmy ze swoimi odbiorcami. Zastanów się, jaki konkretny cel chcesz osiągnąć i zredaguj przemyślaną treść wiadomości. Powodzenia!

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl