Jak pisać SMS-owe życzenia dla klientów?

19/12/2011

Czy firma powinna wysyłać życzenia swoim klientom w formie SMS-ów?


Prawdę mówiąc, odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. O ile samo zainicjowanie wysyłki SMS w SerwerSMS.pl jest proste, o tyle zredagowanie odpowiedniej treści świątecznych życzeń może być dużo trudniejsze. Jak zatem wybrnąć z tej niełatwej sytuacji? Poniżej przedstawiamy kilka praktycznych i pomocnych, mamy nadzieję, wskazówek.

Kim jest Twój klient?

Zanim klikną Państwo w panelu klienta „wyślij”, warto zadać sobie pytanie kim są Państwa klienci lub grupa docelowa. Czy to „poważni biznesmeni”, czy może ekscentryczni dwudziestolatkowie? A może ktoś zupełnie inny? Redagując świąteczne życzenia warto dopasować ich treść do specyfiki odbiorców. Jeżeli Państwa marka (brand) posiada wizerunek firmy poważnej, godnej zaufania i obsługuje klientów sektora b2b, warto zdecydować się na neutralne, subtelne życzenia, pełne szacunku i dobrego stylu. Ciekawą propozycję takich biznesowych życzeń znaleźliśmy w serwisie e-zyczenia.pl: „Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku przesyłam w imieniu własnym i pracowników serdeczne życzenia”. Wydaje się, iż neutralny, mało agresywny ton tejże treści nie powinien wywołać u nikogo oburzenia czy innych negatywnych emocji. Jeżeli komunikacja z Państwa grupą docelową odbywa się na zupełnie innym poziomie, jest bardziej luźna, swobodna, pokusić się można o bardziej ekstrawagancką treść.

SMS świąteczny? Tak, ale bez przesady

Warto uważać, aby nie szydzić z symboli religijnych i nie robić ze świątecznej symboliki przedmiotu żartów czy dowcipów. Należy także pamiętać, iż duża część naszego społeczeństwa to osoby niewierzące, traktujące Święta Bożego Narodzenia jako element naszej kultury i tradycji, a nie jako obrządek religijny. Lepiej zatem życzyć ciepła, zdrowa, miłości, wielu wzruszających chwil w gronie rodziny i masy prezentów, niż odnosić się bezpośrednio do przeżyć religijnych i duchowych, które są przecież bardzo intymną sprawą.

Życzymy Państwu zatem powodzenia w redagowaniu świątecznych życzeń. Oby odczytanie każdego z nich wiązało się z uśmiechem na twarzach ich adresatów. Po prostu:-)

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl