SMS-em w bankową konkurencję!
Jak donosi portal money.pl, Polacy bardzo entuzjastycznie zareagowali na ofertę prostych, łatwo dostępnych produktów bankowych: „Po wypełnieniu odpowiedniego formularza na stronie www.bgzoptima.pl klient podpisuje umowę poprzez SMS. Wcześniej żaden bank w Polsce nie oferował takiej możliwości".
"Pierwszy miesiąc funkcjonowania BGŻOptima pokazał, że Polacy chcą oszczędzać oraz zależy im na prostej, elastycznej i zrozumiałej ofercie. Liczba klientów, którzy zdecydowali się otworzyć u nas konta przekroczyła nasze oczekiwania" - mówi Piotr Grzybczak, dyrektor zarządzający BGŻOptima.
Jak wyjaśnia money.pl: „Po miesiącu od startu BGŻOptima, pierwszy w Polsce bank internetowy, specjalizujący się wyłącznie w oszczędzaniu, ma już ponad 30 tys. klientów”.
Okazuje się zatem, iż SMS, dzięki swojej prostocie, szybkości działania i reakcji, może zwiększać sprzedaż nawet w tak sformalizowanej branży jak bank. SMS-em możemy zatem nie tylko zamówić bilet do kina czy zarezerwować stolik w restauracji, ale także podjąć takie decyzje konsumenckie jak uruchomienie lokaty oszczędnościowej w banku.
W czym tkwi zatem tajemnica? Dlaczego SMS zwiększa sprzedaż?
Monika Belska, Sales Executive w SerwerSMS.pl: „SMS jest prostą, szybką i tanią formą deklaracji konsumenckiej: tak, chcę ten produkt, kupuję, zamawiam. To skuteczna i efektywna sprzedażowo alternatywa dla trudnych procedur, wypełniania dziesiątek formularzy, umów, konieczności wizyty w oddziale czy sklepie. Z tego właśnie powodu SMS jest atrakcyjną formą składania zamówienia w wielu branżach, nie tylko w bankowości. SMS-em możemy umożliwić klientom zamawianie naprawdę różnorodnych usług i produktów, zarówno w sektorze b2b jak i b2c”.
Bez względu zatem na to, jaką Państwo reprezentują branżę, warto rozważyć wprowadzenie do swojego systemu zarządzania SMS-owe składanie zamówień, lub przynajmniej wstępne zainteresowanie ofertą. Nie stawiajmy przed swoimi klientami przeszkód, barier i procedur, które tylko oddalają go od zakupu.
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl