Urząd Komunikacji Elektronicznej przygotował poradnik dla użytkowników dostępnych publicznie usług telekomunikacyjnych
9 sierpnia br. UKE opublikował Poradnik, który ma na celu wyjście naprzeciw potrzebom osób, które zamierzają podjąć decyzję o skorzystaniu z określonych usług telekomunikacyjnych, jak i tych, które już wykorzystują różne formy komunikacji elektronicznej.Oferty dostawców usług są coraz bardziej złożone i skomplikowane, dlatego też Urząd Komunikacji Elektronicznej zdecydował się wyjść naprzeciw konsumentom i zebrał wszystkie przydatne informacje w jednym Poradniku. Przedstawione są w nim w sposób jasny i przejrzysty wszystkie prawa i obowiązki związane z zawarciem umowy i korzystaniem z usług telekomunikacyjnych.
Znajdziemy w nim odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i występujące problemy, które powinny ułatwić podejmowanie decyzji i sprawdzanie umów, które podpisujemy.
W poradniku znajdziemy m.in.:
-informacje dotyczące tego, co składa się na umowę i co zawiera cennik
-czym jest usługa powszechna i jakie usługi wchodzą w jej skład
-jakie są prawa i obowiązki stron w przypadku zmiany umowy, regulaminu czy cennika
-jaka odpowiedzialność spoczywa na usługodawcy w przypadku niewywiązania się bądź nienależytego wywiązania się z postanowień umowy
-jakie są polubowne sposoby rozwiązywania sporów
-jakie są prawa stron w przypadku rozwiązania umowy na wniosek lub z winy abonenta
-jakie są warunki przeniesienia numeru, co zrobić, aby przenieść numer i ile trwa ten proces
-jakie są kompetencje właściwych organów w kwestii ochrony konsumentów.
Tego typu Poradnik może pomóc konsumentom w zrozumieniu praw kierujących rynkiem telekomunikacyjnym i zapobiec manipulacjom ze strony operatorów, do których niejednokrotnie dochodzi.
http://www.uke.gov.pl/files/?id_plik=13684
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl