Marzec w pigułce - podsumowanie działań w SerwerSMS

10/04/2025
Jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy self-service do kampanii RCS, dając firmom pełną niezależność i kontrolę nad tym kanałem komunikacji. To nie tylko przełom w sposobie planowania i realizacji kampanii, ale też kolejny krok w kierunku bardziej interaktywnych i angażujących form kontaktu z klientem. Sprawdź, co nowego dzieje się w świecie RCS - od innowacyjnych QR kodów po inspirujące case?y z webinarów oraz konsultacje z ekspertami!

Prawdopodobnie najlepszy w Europie self-service do kampanii RCS

Wprowadzamy rewolucję na europejskim rynku komunikacji mobilnej – pierwszy self-service do wysyłania kampanii Rich Communication Services! Teraz firmy mogą samodzielnie, bez pomocy zewnętrznej, zaplanować i uruchomić kampanię RCS w pełni intuicyjnym narzędziu.

Co to oznacza?

Uruchom self-service do kampanii RCS

Nowa funkcja w RCS: QR kody rozpoczynający konwersację!

Kolejna nowość w świecie RCS! Teraz użytkownicy mogą rozpocząć rozmowę RCS za pomocą linku lub kodu QR.  

Ten nowy feature, możesz wykorzystać na swojej stronie internetowej, w e-mailach, SMS-ach lub w dowolnej reklamie - zarówno online, jak i offline. To kolejny krok w stronę jeszcze bardziej interaktywnej i angażującej komunikacji!

Webinar RCS i konsultacje z ekspertem

Za nami intensywny czas rozmów o RCS! W naszym webinarze oraz indywidualnych konsultacjach wzięło udział ponad 100 podmiotów.

Czego dotyczyły rozmowy? 

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywność i ciekawe pytania! Nie było Cię jeszcze z nami? Nic straconego! Nadal możesz zapisać się na indywidualne spotkanie z ekspertem. Przejdziemy przez wszystko - od podstaw działania RCS po wdrożenie w Twojej firmie.

Sprawdź: Konsultacje RCS

Podsumowanie

RCS wchodzi na nowy poziom! Dzięki pierwszemu w Polsce self-service’owi od firmy mogą prowadzić kampanie szybciej, łatwiej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowe funkcje, takie jak QR kody inicjujące rozmowy, otwierają zupełnie nowe możliwości angażowania klientów - zarówno online, jak i offline. Zainteresowanie rośnie, a to dopiero początek transformacji komunikacji mobilnej.