Marzec w pigułce - podsumowanie działań w SerwerSMS
Prawdopodobnie najlepszy w Europie self-service do kampanii RCS
Wprowadzamy rewolucję na europejskim rynku komunikacji mobilnej – pierwszy self-service do wysyłania kampanii Rich Communication Services! Teraz firmy mogą samodzielnie, bez pomocy zewnętrznej, zaplanować i uruchomić kampanię RCS w pełni intuicyjnym narzędziu.
Co to oznacza?
- Pełna niezależność w realizacji kampanii
- Szybsza i łatwiejsza obsługa
- Maksymalna efektywność w dotarciu do klientów
- Nowy kanał komunikacji w działaniach cross-channel
Uruchom self-service do kampanii RCS
Nowa funkcja w RCS: QR kody rozpoczynający konwersację!
Kolejna nowość w świecie RCS! Teraz użytkownicy mogą rozpocząć rozmowę RCS za pomocą linku lub kodu QR.
- Mailingi i SMS - wystarczy kliknąć link, by od razu rozpocząć konwersację RCS.
- Ulotki i materiały drukowane - zeskanowanie QR kodu przenosi użytkownika prosto do rozmowy RCS.
- Kampanie digitalowe - jeszcze łatwiejsze angażowanie klientów w interaktywne konwersacje.
Ten nowy feature, możesz wykorzystać na swojej stronie internetowej, w e-mailach, SMS-ach lub w dowolnej reklamie - zarówno online, jak i offline. To kolejny krok w stronę jeszcze bardziej interaktywnej i angażującej komunikacji!
Webinar RCS i konsultacje z ekspertem
Za nami intensywny czas rozmów o RCS! W naszym webinarze oraz indywidualnych konsultacjach wzięło udział ponad 100 podmiotów.
Czego dotyczyły rozmowy?
- Na webinarze omówiliśmy ogólne możliwości i potencjał RCS.
- Podczas konsultacji zagłębialiśmy się w strategie kampanii, kreacje oraz konkretne wdrożenia.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywność i ciekawe pytania! Nie było Cię jeszcze z nami? Nic straconego! Nadal możesz zapisać się na indywidualne spotkanie z ekspertem. Przejdziemy przez wszystko - od podstaw działania RCS po wdrożenie w Twojej firmie.
Sprawdź: Konsultacje RCS
Podsumowanie
RCS wchodzi na nowy poziom! Dzięki pierwszemu w Polsce self-service’owi od firmy mogą prowadzić kampanie szybciej, łatwiej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowe funkcje, takie jak QR kody inicjujące rozmowy, otwierają zupełnie nowe możliwości angażowania klientów - zarówno online, jak i offline. Zainteresowanie rośnie, a to dopiero początek transformacji komunikacji mobilnej.