Rozpoczynamy nowy miesiąc pełni energii do realizacji kolejnych wyzwań. Zanim jednak ruszymy do przodu, chcemy na chwilę wrócić do wydarzeń z września. Był to czas intensywnych działań, inspirujących projektów i ciekawych wyjazdów, które pozwoliły nam zrobić kolejny krok w kierunku realizacji naszych celów. W tym wpisie blogowym chcemy się pochwalić tym, co udało nam się zrealizować.
Nowy miesiąc przynosi nam kolejne wyzwania, które z zaangażowaniem realizujemy. Zanim jednak skupimy się na nowych zadaniach, chcielibyśmy wrócić do sierpnia i podzielić się tym, co się wydarzyło w SerwerSMS w ostatnim czasie. Miniony miesiąc był dla nas pełen intensywnych i interesujących projektów, które pomogły nam zbliżyć się do naszych celów i jeszcze lepiej wspierać naszych klientów.
Od pewnego czasu pracujemy nad wdrożeniem dyrektywy NIS2 (Network and Information System Directive). Jest to regulacja mająca na celu zwiększenie bezpieczeństwa operatorów usług kluczowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym, a także wzmocnienie cyfrowej odporności operacyjnej zgodnie z wytycznymi DORA (Digital Operational Resilience Act). Można stwierdzić, że jest to odpowiedź Unii Europejskiej na rosnące zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem.
Czy budowanie i utrzymanie bliskiego kontaktu z klientami jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy? Naszym zdaniem zdecydowanie! W odpowiedzi na te wyzwania nawiązaliśmy współpracę z Digiad - agencją performance marketing oraz pierwszej agencji w Polsce zajmującej się wdrażaniem kanału RCS, oraz kreowaniem kampanii SMS 2.0 u swoich klientów.
Przeczytaj o tym, jak integracja SerwerSMS z Responso może ulepszyć komunikację z klientami! Responso nie tylko umożliwia efektywne zarządzanie korespondencją mailową z różnych marketplace'ów, ale również komunikacją SMS. Dzięki temu obsługa klienta stanie się wygodniejsza ? zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów. Aby zgłębić temat, zdecydowaliśmy się przeprowadzić wywiad z zespołem Responso. Zapraszamy do lektury!
Lipiec w SerwerSMS był miesiącem pełnym wyzwań i ekscytujących wydarzeń. Nieustannie dążymy do zapewnienia usług na najwyższym poziomie, a miniony miesiąc był tego doskonałym przykładem. Oto najważniejsze osiągnięcia, którymi chcemy się z Wami podzielić.
Kolejny miesiąc w SerwerSMS dobiegł końca, a my nie zwalniamy tempa, dokładając wszelkich starań, aby zapewnić usługi na najwyższym poziomie. W czerwcu uczestniczyliśmy w wydarzeniu zorganizowanym przez Salesforce, zaktualizowaliśmy narzędzie Tarcza 360, aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo naszym klientom, oraz wprowadziliśmy zmiany w kanale E-mail dla większej efektywności w działaniach marketingowych.
Dzień Matki to jedno z najbardziej intensywnych świąt w handlu detalicznym, oferujące firmom e-commerce idealną szansę na wyróżnienie swojej marki i pomoc klientom w znalezieniu doskonałych prezentów dla mam, bez względu na niszę czy rozmiar działalności. Przedstawiamy kilka inspiracji, jak wykorzystać tę okazję do firmowej komunikacji SMS. Oto przykłady wiadomości SMS, które mogą być użyte w branży travel, fashion, gastronomicznej czy beauty pomagając klientom w wyborze prezentu dla mamy.
W ostatnim czasie nasz projekt skupił się na wielu innowacjach i działaniach rozwojowych, mających na celu zapewnienie naszym klientom najwyższej jakości usług. Zakończyliśmy pracę nad integracją z Salesforce Marketing Cloud, co stanowi kluczowy element w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla naszych klientów. Jednocześnie, udział w Baselinker Expo 24 dostarczył nam nowych kontaktów biznesowych i inspiracji. Teraz skupiamy się na potencjale Rich Communication Services (RCS), który jest małą rewolucją na rynku komunikacji bezpośredniej na smartfony, otwierając nowe możliwości biznesowe w komunikacji cross-channel.
Apple zaskoczyło świat ogłaszając swoją decyzję o wprowadzeniu obsługi Rich Communication Services (RCS) na swoich urządzeniach z systemem iOS. Ta inicjatywa zapowiada nową erę w komunikacji mobilnej, otwierając drzwi do ogromnych możliwości dla marketerów.
Jakie funkcje oferuje oprogramowanie automatyzujące procesy CRM/WMS? Jakie korzyści płyną z jego wykorzystania dla małych i średnich przedsiębiorstw? W jaki sposób Firmao pomaga firmom efektywnie zarządzać klientami i magazynem oraz w jaki sposób wykorzystywane są krótkie wiadomości tekstowe? Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem przeprowadzonym z twórcami tego oprogramowania.
Niedawno mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Americas Wholesale Congress (AWC) w Miami, organizowanym przez Wholesales Congress Series. AWC to branżowe spotkanie dla społeczności hurtowej telekomunikacji, przyciągając uczestników z całej branży - od dostawców infrastrukturalnych, po operatorów mobilnych, dostawców usług internetowych (ISP), dostawców VoIP i partnerów technologicznych.
Marketing SMS stanowi nieocenione narzędzie, umożliwiające szybki i bezpośredni kontakt z klientami. W erze dynamicznych zmian w komunikacji mobilnej, gdzie prawie 8 na 10 polskich internautów decyduje się na zakupy online, kluczowym wyzwaniem staje się skuteczne dotarcie z przekazem do klienta. Wartościowa baza numerów, personalizacja komunikatów i strategiczne wykorzystanie kodów rabatowych w połączeniu z optymalizacją czasu wysyłki stanowią kluczowe elementy budujące efektywność kampanii. W artykule przyjrzymy się, jak te aspekty wpływają na skuteczność działań marketingowych, pozostając w zgodzie z oczekiwaniami współczesnego klienta
Właśnie minął kolejny, już 11. rok naszej owocnej współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Z dumą patrzymy wstecz na te lata pełne zaangażowania i wsparcia dla szczytnych celów. Od 6 lat razem z grupą Vercom SA aktywnie wspieramy działania Orkiestry. W tym czasie razem z użytkownikami udało nam się zebrać kilka milionów złotych, wysyłając setki tysięcy SMS-ów. To wszystko sprawia, że nasza współpraca z Fundacją Jurka Owsiaka, to nie tylko kwestia lat, ale przede wszystkim wiele osób, którym razem mogliśmy pomóc.
Programy lojalnościowe mogą stanowić ważny element strategii marketingowej wielu firm. Poprzez oferowanie spersonalizowanych nagród, dostosowanych do indywidualnych preferencji, brandy kształtują pozytywne doświadczenia zakupowe i zwiększają lojalność klientów. Programy te nie tylko motywują do częstszych zakupów, ale także umożliwiają śledzenie zachowań użytkowników dzięki analizie danych. W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym programy lojalnościowe stają się narzędziem, umożliwiając firmom budowanie trwałego zaufania klientów.
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu afiliacyjnego, gdzie kluczową rolę odgrywa efektywność przekazu, jednym z najcenniejszych narzędzi staje się SMS. Dlaczego jednak warto postawić na SMS marketing w ramach afiliacji? Odpowiedź jest klarowna: jego niezwykła skuteczność tkwi w bezpośrednim kontakcie i niemal natychmiastowej reakcji odbiorcy.
Dzięki nowej ustawie, jako integrator usług SMS, zapewniamy podmiotom publicznym i komercyjnym jeszcze większe bezpieczeństwo i skuteczność. Nasza misja to zachowanie najwyższych standardów i dziękujemy za zaufanie! Oto zmiany, które kształtują przyszłość komunikacji mobilnej - zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wpisem blogowym.
Reklamowe wiadomości SMS są bardzo skuteczne! Natomiast jak pisać, by nasz przekaz trafiał do odbiorcy? Zapoznaj się z gotowymi szablonami treści SMS, które przygotowaliśmy i stosuj je w praktyce. Pamiętaj o tym, by przestrzegać zasad i standardów. Planujesz pierwszą masową wysyłkę wiadomości SMS...? Pamiętaj o kluczowych wytycznych, które pomogą Ci stworzyć kampanie, które zachwycą użytkownika!
W dzisiejszym świecie marketingu, prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych jest niezwykle ważne dla sukcesu biznesu. W ramach tych kampanii istnieją dwie główne strategie: marketing przychodzący (inbound) i marketing wychodzący (outbound). Oba te podejścia mają swoje zalety i narzędzia, które pozwalają na dotarcie do docelowej grupy odbiorców. W tym artykule przyjrzymy się różnicom między inbound a outbound marketingiem oraz skupimy się na jednym z kluczowych narzędzi, jakim są wiadomości SMS.
W erze nowoczesnych technologii restauracje stawiają przed sobą coraz większe wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem i obsługą klientów. W odpowiedzi na te potrzeby powstał Menu.pl ? innowacyjny system, który ma na celu odmienić sposób prowadzenia lokalu gastronomicznego. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych funkcji, Menu.pl nie tylko automatyzuje proces zamówień i usprawnia komunikację z klientami, ale również otwiera nowe perspektywy zwiększenia sprzedaży i poprawy doświadczenia klienta.