Użycie skróconego linku w wiadomości umożliwia nie tylko mierzenie skuteczności działań marketingowych w kampaniach SMS, ale także zmniejszy liczbę znaków w treści wiadomości, co pozwoli umieścić w niej więcej informacji. W przypadku narzędzia, jakim jest SMS, liczba znaków oraz zwięzły i jasny przekaz jest na wagę złota i będzie kluczem do prowadzenia skutecznych działań biznesowych.
Z początkiem roku wprowadziliśmy wiele ciekawych zmian usprawniających funkcjonowanie naszego serwisu. Jak zwykle, chcemy się podzielić, tymi najistotniejszymi, które zrealizowaliśmy w ostatnim czasie. Miło nam poinformować o udoskonaleniach, oraz wprowadzeniu nowych produktów do naszego portfolio. Sprawdź, co się u nas zmieniło:
Niedawno wprowadziliśmy wiele pozytywnych zmian usprawniających funkcjonowanie naszej platformy. Dzisiaj chcemy się podzielić, tymi najistotniejszymi, które zrealizowaliśmy w poprzednim kwartale 2020 roku. Miło nam poinformować o udoskonaleniach, wprowadzonych także w integracjach z naszymi kluczowymi partnerami biznesowymi. Sprawdź, co się u nas zmieniło:
EmailLabs.io - Serwery SMTP z gwarancją dostarczalności - został naszym partnerem technologicznym i przygotował atrakcyjną promocję dla aktywnych klientów SerwerSMS. Najbardziej świadomi Klienci, dla których bezpieczeństwo, skuteczność i raportowanie emaili transakcyjnych, jak i marketingowych to podstawa, mogą skorzystać z unikalnej promocji.
SMS-y wykorzystywane są praktycznie w każdej branży, można śmiało powiedzieć, że idealnie sprawdzają się także w przypadku "Fintechów". Dlaczego tak jest? To bardzo proste... Większość użytkowników uwielbia SMS-y i nie ma nic przeciwko, by otrzymywać je nawet dwa razy w tygodniu. Warunek jest natomiast jeden - muszą to być treści, którymi faktycznie są zainteresowani.
Jeden z naszych partnerów Varsoviafx.co.uk wykorzystuje SMS-y w swojej codziennej działalności, m.in. do informowania klientów o przelewach pieniężnych. Postanowiliśmy zadać twórcom "Varsovii" kilka pytań dotyczących ich biznesu:
RCS, czyli Rich Communication Service, nazywany niekiedy SMS-em 2.0, to nie tylko standardowa wiadomość tekstowa. To także grafiki, aktywne przyciski i linki, które mają służyć użytkownikowi, aby w jak najkrótszym czasie znalazł wszystkie niezbędne informacje. Dzięki współpracy z Google powstała usługa, która zrewolucjonizuje rynek komunikacji mobilnej. Można śmiało powiedzieć, że marketingowcy otrzymują nowe skuteczne narzędzie, które uzupełni dotychczasowe działania związane z krótki wiadomościami tekstowymi.
To, że SMS ma wiele zastosowań, wiadomo nie od dziś. Sprawdza się praktycznie w każdej branży zarówno do komunikacji zewnętrznej jak i wewnętrznej. Jako wiadomości marketingowe, organizacyjne, powiadomienia ale także jako przypomnienia o zapłacie.
Miło nam poinformować, że nasza spółka Vercom SA dołączyła do Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej. Bycie w taki zacnym gronie to dla nas zaszczyt, ale także ogromna okazja na rozwój oraz poszerzenie oferty na rynku komunikacji mobilnej w kraju i za granicą.
Ostatnio wprowadziliśmy wiele pozytywnych zmian usprawniających funkcjonowanie naszej platformy. Dzisiaj chcemy się podzielić, tymi 5 najważniejszymi, które zrealizowaliśmy w I kwartale 2020 roku. Miło nam poinformować o udoskonaleniach, a także o postępie prac nad nowymi usługami, które są wdrażane we współpracy z takimi firmami jak Google czy Orange. Sprawdź, co zmieniliśmy, a nad czym jeszcze pracujemy:
W czasie trwania epidemii i ograniczeniem kontaktów bezpośrednich wiele firm bardzo szybko zaczęło korzystać z komunikacji mobilnej. W poradniku umieściliśmy informacje w jaki sposób, firmy z takich branż jak: retail, e-commerce, JST radzą sobie w komunikowaniu się z klientami/mieszkańcami, jak i wewnątrz organizacji, np. z pracownikami.