Tworzenie Brand Bota
Brand Bot / Agent RBM to podstawowe narzędzie do komunikacji w kanale RCS.
Profil marki zawiera:
- logo,
- baner,
- opis bota
- dane kontaktowe w tym numery telefonów,strony internetowe i adresy e-mail.
Komunikacja pomiędzy twoimi użytkownikami, a Brand Botem odbywają się poprzez aplikację w smartfonie, do której dostarczane są zarówno wiadomości tekstowe SMS, jak i bogate treści RCS - w tym: filmy, obrazy, sugerowane odpowiedzi itp.
Jakie kroki trzeba wykonać, by dodać Brand Bota
W panelu SerwerSMS dodajesz:
- logo
- krótki opis firmy
- dane teleadresowe
Pobierz instrukcję i uruchom kanał RCS krok po kroku.
RCS Basic / RCS Lite
RCS Lite nazywany także RCS Basic, to następca SMS Verified, który wprowadza nowy standard w komunikacji mobilnej, kładąc nacisk na
- większe bezpieczeństwo
- skuteczną walkę z nadużyciami.
Warto podkreślić, że RCS Basic idzie o krok dalej, wprowadzając weryfikację marki, użytkownicy mogą mieć pewność, że są w interakcji z ulubionym i znanym brandem.
Dodatkowo obecność ikonki potwierdzającej autentyczność profilu stanowi nie tylko element zabezpieczający, ale również buduje prestiż marki, czyniąc ją bardziej wiarygodną w oczach użytkowników.
Charakterystyka RCS Lite:
- Nowy, bezpieczny kanał i pełny branding marki
- Nie ma tam Twojej konkurencji, jesteś pionierem i wyznaczasz nowe trendy komunikacji
- dostęp do statystyk dostarczonych i odczytanych wiadomości
- wszystkie funkcje Verified SMS
- Podwójna weryfikacja nadawcy (weryfikacja Google)
- Komunikacja w nowym odrębnym szyfrowanym kanale RCS
Nowoczesna technologia RCS Basic stawia sobie za cel nie tylko ułatwienie komunikacji, ale także ochronę użytkowników przed potencjalnymi zagrożeniami związanymi z podszywaniem się pod firmę. Dzięki temu, korzystając z tej formy komunikacji, użytkownicy mogą cieszyć się nie tylko nowoczesnymi funkcjonalnościami, ale także pełnym bezpieczeństwem i zaufaniem do przekazywanych informacji.
RCS Single Message / Rich RCS
Witaj w świecie RCS Single Message, kolejnym, kolejnym etapie po RCS Lite! To innowacyjna forma komunikacji, która łączy w sobie wszystkie funkcje RCS Lite, a jednocześnie wprowadza nowe możliwości, które z pewnością umilą Twoje doświadczenia komunikacyjne. We wiadomości powitalnej może być:
- grafika
- wideo
- karuzela zdjęć składająca się aż z pięciu grafik.
- możesz także dodać przyciski nazywane czasami buttonami, które działają jak CTA, czyli wzywają użytkownika do działania.
Wybierz jedną z możliwości:
-
Wideo
-
Wysokiej jakości grafikę lub zdjęcia
-
Karuzelę pięciu obrazów
-
Zasugeruj działania wprowadzając buttony w treści
Chat RCS
Chat RCS nazywany czasem także Conversional RCS to następna generacja korzyści dla marek i konsumentów. Narzędzie oferujące lepsze wskaźniki, takie jak dane oparte na potwierdzeniach doręczenia klienta i potwierdzeniach odczytu, nowoczesne rozwiązania przynoszą oszczędność czasu dzięki sugerowaniu działań w obszarach takich jak adresy URL, mapy, kalendarz czy klawiatura. Łatwość odpowiedzi zostaje dodatkowo usprawniona poprzez sugestie odpowiedzi dostosowane indywidualnie przez marki. Chat RCS to bogatsze treści multimedialne, obejmujące obrazy, filmy i GIF-y w dowolnych kolorach, podnoszą jakość doświadczenia klienta, jednocześnie zwiększając świadomość marki. Konwersacja z użytkownikiem trwa do 24 h.
Charakterystyka Chat RCS:
- 24-godzinne okno czatu
- możesz użyć wszystkich wcześniej wymienionych funkcji,
- dodatkowo możesz przekierować swojego klienta na swoją stronę www
- możliwość automatyzacji
- możliwość stworzenia cross-channel marketingu
Zastosowanie
Cała gama nowych możliwości pozwala na wykorzystanie RCS-a w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych i informacyjnych. Pozwoli to jeszcze skuteczniej realizować plany sprzedaży, minimalizować ryzyko utraconych wizyt itd. Bilety lotnicze, kolejowe i inne wysyłane bezpośrednio na telefon wraz z możliwością podejrzenia całego rozkładu jazdy/ lotów, aktualizacji rozkładów itd. Potwierdzenia rezerwacji w hotelach, restauracjach wraz z wszystkimi niezbędnymi informacjami i mapką atrakcji wokół obiektu. Rezerwacje w punktach usługowych takich jak fryzjer, mechanik czy też lekarz. RCS pozwoli na dołączenie mapy dojazdu, anulowania wizyty lub zmiany terminu.
Opinie
"Bardzo sprawna wysyłka wiadomości, przejrzysty układ płatności. Serdecznie polecam."
"Jest spoko ;) Przejrzyście, dobrze działa i szybko ;)"
"Super system :) Planujemy zwiekszyc zakres jego wykorzystania w najblizszych miesiacach."