Powiadomienia Push
Niewątpliwym plusem powiadomień PUSH jest to, że użytkownik otrzymuje wiadomości, które go interesują, bez późniejszej wysyłki SPAMu przez inne firmy gdyż tylko dedykowana strona/firma może wysyłać powiadomienia do określonego użytkownika. To co istotne, to także możliwość łatwego zrezygnowania, jeśli użytkownik nie chce już takich powiadomień otrzymywać. Dla Firm, to nowy kanał komunikacji z użytkownikami którzy są online umożliwiający zaszycie linka z promocjami, ofertami lub innymi wartościowymi treściami.
Aby skorzystać z usługi powiadomień PUSH należy utworzyć konfigurację widżeta a następnie wygenerowany kod umieścić na swojej stronie internetowej. Dla użytkownika będącego na stronie Klienta pojawi się ikonka po naciśnięciu której pojawi się okienko z informacjami dotyczącymi powiadomienia PUSH. Po potwierdzeniu chęci zapisania się do powiadomień, użytkownik otrzyma dodatkowo zapytanie z przeglądarki WWW dotyczące otrzymywania powiadomień. Potwierdzenie tego komunikatu spowoduje zapisanie użytkownika do listy.
SerwerSMS.pl udostępnia także usługę PUSH w aplikacji a także automatyzację PUSH, co jest absolutną nowością w przypadku powiadomień tego typu
Push-e w autmatyzacji są kolejnym kanałem informacyjnym klienta o danym zdarzeniu (po SMS-ach i MAIL-ach), które miało miejsce na jego stronie internetowej (sklepie internetowym). Dzięki nim w szybki sposób można powiadomić klienta o różnych promocjach wiedząc jaki produkt wcześniej odwiedził. Można również zachęcić klienta do dokończenia swoich zakupów jeżeli z jakiejś przyczyny ich nie dokończył i zaproponować mu rabat.
Konfiguracja widżeta polega na określeniu m.in:
- ikonki widżeta po kliknięciu której będzie możliwe zapisanie się,
- tekstu informującego gdzie użytkownik się zapisuje, jakiego typu wiadomości będzie otrzymywał itp.
- wyglądu i tytułu okienka informacyjnego,
- ikony do powiadomień,
- domyślnej ważności wysyłanych wiadomości,
Podczas wysyłki powiadomień, Klient korzystając z odpowiedniego formularza w Panelu Klienta wybiera grupy odbiorców a następnie uzupełnia kolejno:
- tytuł wiadomości (maksymalnie 45 znaków)
- treść wiadomości (maksymalnie 500 znaków, zalecane jest stosowanie nie więcej niż 200 znaków)
- link do przekierowania na stronę www.
Opinie
"ŚWIETNA USŁUGA, NA PEWNO JA PRZEDŁUŻYMY O KOLEJNY OKRES"
"To bardzo cenne narzędzie w naszej pracy.
Pozwala nam na mobilność.
Nasi klienci doceniają tę formę komunikacji."
"Moim zdaniem system jest dobry i prosty w obsłudze"