Komunikacja w innym wymiarze, czyli wiadomości WhatsApp to rozwiązanie dla klientów szukających nowych rozwiązań w dotarciu i utrzymaniu klienta. WhatsApp daje szereg możliwości, które wznoszą komunikację mobilną na nowy poziom. Wiadomości WhatsApp mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, turystyka, handel czy IT, e-commerce, służba zdrowia, edukacja, administracja itp.
Atrybuty:
-
wiadomości mogą zawierać nieograniczoną liczbę znaków,
-
możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,
-
logo firmy widoczne jako profilowe,
-
możliwość linkowania do stron zewnętrznych,
-
czat z klientem (komunikacja dwukierunkowa).
Przykłady:
"Magdaleno, Twoje zgłoszenie o złych warunkach w hotelu zostało przyjęte. Twój dedykowany doradca Tomasz zajmuje się sprawą. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem."
"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."
"Pociąg z Wrocławia do Krakowa jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 11:45 z peronu III. Sprawdź szczegóły na stronie."
"Cześć Piotrze, Twój produkt jest niestety niedostępny. Jeżeli pojawi się znowu w naszym asortymencie, to niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany. W związku z tą niedogodnością przygotowaliśmy specjalny rabat na kolejne zakupy. Może spodobał Ci się inny produkt? Wykorzystaj 20% rabat już teraz."
"Sebastianie Twoje zgłoszenie o zgubieniu karty zostało przyjęte. Karta została zablokowana. Nowa karta zostanie do Ciebie wysłana w dniu 20.03.2020. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami."
Zastosowanie
Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia transakcji / płatnicze, bezpieczeństwo, alerty, przypomnienia, oświadczenia lub zawiadomienia, informacje dotyczące podróży lub przypomnienia o spotkaniach, alarmy pogodowe, zamówienia i wysyłki itp.