Komunikatory

Konwersacje z użytkownikami za pomocą innych narzędzi niż SMS i MMS

Na platformie SerwerSMS prócz odbieranie i wysyłania klasycznych wiadomości SMS, jest szereg innych komunikatorów, które można wykorzystać do promocji swojego biznesu, sprzedaży produktu czy prezentacji usług. Od jakiegoś czas wraz z partnerami pracujemy i udoskonalamy serwis tak, aby podnieść skuteczność komunikacji mobilnej. Można powiedzieć, że nowe technologie uzupełniają wachlarz usług i czynią platformę jeszcze bardziej atrakcyjną.  

VIBER

Wiadomości Viber to rozwiązanie dla klientów szukających coraz to nowych rozwiązań w dotarciu i utrzymaniu klienta. Viber daje szereg możliwości, które wznoszą komunikację na wyższy poziom.
 

Wiadomości Viber mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, handel detaliczny, dostawcy IT, podróże, przedsiębiorstwa on-line, służby zdrowia, edukacja, administracja itp. Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia transakcji / płatnicze, bezpieczeństwo, alarmy, przypomnienia, oświadczenia lub zawiadomienia, informacje dotyczące podróży lub przypomnienia o spotkaniach, alarmy pogodowe, zamówienia i wysyłki itp.

Atrybuty

  • wiadomości mogą zawierać aż do 1000 znaków,

  • możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,

  • logo firmy widoczne jako profilowe,

  • możliwość linkowania do stron zewnętrznych,

  • możliwość zamieszczania buttonów.

Przykłady:

"Droga Anno, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną zniżkę – aż 50% rabat na Twoje ulubione buty z najnowszej kolekcji. Odpowiedź TAK, aby otrzymać kod rabatowy."

"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."

"Pociąg z Katowic do Warszawy jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 10:00 z peronu II. Odwiedź naszą stronę, by dowiedzieć się więcej."

"Drogi Janie, Twoja wizyta do dr Kowalczyk została zaplanowana na 10/10/2016 na 13:00 w naszej klinice na ul. Słonecznikowej 80. W przypadku każdej zmiany bądź odwołania wizyty prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość, by skontaktować się z Sekretariatem."

Twoja paczka nr 123456789 została przekazana kurierowi. Planowane dostarczenie jutro pomiędzy 8 a 9 rano. Odpowiedz na tą wiadomość, jeśli chcesz przełożyć dostawę na inny termin bądź godzinę.

Inne funkcje Viber obejmują:

  • Raporty doręczeń – bądź zawsze poinformowany o wszystkich doręczonych bądź odrzuconych wiadomościach wysyłanych do użytkowników końcowych. Raporty doręczeń są dostarczane przez Viber;
  • Status przeczytanych – sprawdź, czy wiadomość została przeczytana przez użytkownika końcowego lub nie;
  • Okres ważności - ustaw czas potrzebny na to, aby system ponowił wysyłkę w przypadku gdy nie powiodła się ona za pierwszym razem. Ponowna próba ustawiana jest przed zmianą wysyłki na inny kanał komunikacji. Okres ważności można ustawić w zakresie od 15 sekund do 24 godzin. Jeśli wiadomości w tym czasie nie da się wysłać, zostanie ona automatycznie po wybranym czasie wysłana jako SMS;
  • Raportowanie i dzienniki wiadomości - widok kompleksowych raportów i dzienników wszystkich wiadomości Viber;
  • Rezygnacja z opcji - pozwala użytkownikom łatwo zrezygnować z przyszłej komunikacji za pomocą Viber.

Wszystkie te cechy i funkcjonalności powodują, że komunikacja za pomocą Viber okazuje się jeszcze skuteczniejsza.

Klienci mają 2 możliwości korzystania z komunikacji Viber:

  • 1 sposób - firma może wysyłać wiadomości, ale użytkownicy nie mogą na nie odpowiadać

  • 2 sposób - firma może wysyłać wiadomości, a użytkownicy mogą na nie odpowiadać

Pobierz instrukcję

Regulamin

Wyślij wiadomość testową

 

WhatsApp

Wiadomości WhatsAPP to rozwiązanie dla klientów szukających nowych rozwiązań w dotarciu i utrzymaniu klienta. WhatsApp daje szereg możliwości, które wznoszą komunikację mobilną na nowy poziom.
 

Wiadomości WhatsApp mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, turystyka, handel czy IT, e-commerce, służba zdrowia, edukacja, administracja itp. Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia transakcji / płatnicze, bezpieczeństwo, alerty, przypomnienia, oświadczenia lub zawiadomienia, informacje dotyczące podróży lub przypomnienia o spotkaniach, alarmy pogodowe, zamówienia i wysyłki itp.

Przykłady: 

"Magdaleno, Twoje zgłoszenie o złych warunkach w hotelu zostało przyjęte. Twój dedykowany doradca Tomasz zajmuje się sprawą. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem."

"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."

"Pociąg z Wrocławia do Krakowa jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 11:45 z peronu III. Sprawdź szczegóły na stronie."

"Cześć Piotrze, Twój produkt jest niestety niedostępny. Jeżeli pojawi się znowu w naszym asortymencie, to niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany. W związku z tą niedogodnością przygotowaliśmy specjalny rabat na kolejne zakupy. Może spodobał Ci się inny produkt? Wykorzystaj 20% rabat już teraz."

"Sebastianie Twoje zgłoszenie o zgubieniu karty zostało przyjęte. Karta została zablokowana. Nowa karta zostanie do Ciebie wysłana w dniu 20.03.2020. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami."

Atrybuty:

  • wiadomości mogą zawierać nieograniczoną liczbę znaków,

  • możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,

  • logo firmy widoczne jako profilowe,

  • możliwość linkowania do stron zewnętrznych,

  • czat z klientem (komunikacja dwukierunkowa).

WhatsApp

Chcesz przetestować WhatsApp dla biznesu?

Skontaktuj się z nami!

Wyślij wiadomość testową

RCS beta

RCS, czyli Rich Communication Service, nazywany także SMS-em 2.0, to nie tylko prosta wiadomość tekstowa. To zdjęcia, aktywne butony i linki, które minimalizują czas klienta potrzebny na znalezienie wszystkich niezbędnych informacji. Wszystko znajduje się w jednym miejscu i dostępne jest dla klienta natychmiast. Dzięki takiemu rozwiązaniu marketingowcy otrzymują nowy, niesamowicie skuteczny oręż w walce o klienta.

Format RCS działa w oparciu o sieć internet i jest to jednolity format dla wszystkich rodzajów smartfonów.
 

Możliwości RCS-a:

  • rejestracja nazwy nadawcy
  • umieszczenie logotypu firmy oraz wybranie koloru wiodącego w komunikacji, 
  • możliwość zamieszczania grafik, plików pdf, video
  • pozwala na takie domyślne akcje jak dzwonienie czy odpowiedzi. 
  • pozwala na przesyłanie informacji nawet do 8000 znaków.
  • pełne raportowanie: oprócz statusu "wysłane" i "odebrane" użytkownik widzi także status "przeczytane".
 

Wyślij wiadomość testową

Zastosowania

Cała gama nowych możliwości pozwala na wykorzystanie RCS-a w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych i informacyjnych. Pozwoli to jeszcze skuteczniej realizować plany sprzedaży, minimalizować ryzyko utraconych wizyt itd.

Bilety lotnicze, kolejowe i inne wysyłane bezpośrednio na telefon wraz z możliwością podejrzenia całego rozkładu jazdy/ lotów, aktualizacji rozkładów itd.

Potwierdzenia rezerwacji w hotelach, restauracjach wraz z wszystkimi niezbędnymi informacjami i mapką atrakcji wokół obiektu.

Rezerwacje w punktach usługowych takich jak fryzjer, mechanik czy też lekarz. RCS pozwoli na dołączenie mapy dojazdu, anulowania wizyty lub zmiany terminu.

 

SerwerSMSInfografikaRCS

Pobierz jako PDF

"Jestem bardzo zadowolony. System jest łatwy i intuicyjnie. Bardzo miłe zaskoczenie to Obsługa Klienta - szybka, merytoryczna i świetnie zorganizowana."

Rafał Królikowski

"Najtańsza forma zwiększenia dochodu oraz promocji firmy poprzez przypominanie klientom o upływających terminach wizyt kontrolnych i szczepieniach profilaktycznych"

Piotr Biełuszka

"Jestem bardzo zadowolony z Waszego derwisu i korzystam z niego regularnie"

Tadeusz Dawid

Zobacz wszystkie opinie

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.