VIBER
Nowe rozwiązania w dotarciu do klienta, czyli wiadomości Viber mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, handel detaliczny, dostawcy IT, podróże, e-commerce, służby zdrowia, edukacja, administracja itp. Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia, bezpieczeństwo, alarmy, oświadczenia lub zawiadomienia itp.
Atrybuty
-
wiadomości mogą zawierać aż do 1000 znaków,
-
możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,
-
logo firmy widoczne jako profilowe,
-
możliwość linkowania do stron zewnętrznych,
-
możliwość zamieszczania buttonów.
Przykłady:
"Droga Anno, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną zniżkę – aż 50% rabat na Twoje ulubione buty z najnowszej kolekcji. Odpowiedź TAK, aby otrzymać kod rabatowy."
"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."
"Pociąg z Katowic do Warszawy jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 10:00 z peronu II. Odwiedź naszą stronę, by dowiedzieć się więcej."
"Drogi Janie, Twoja wizyta do dr Kowalczyk została zaplanowana na 10/10/2016 na 13:00 w naszej klinice na ul. Słonecznikowej 80. W przypadku każdej zmiany bądź odwołania wizyty prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość, by skontaktować się z Sekretariatem."
"Twoja paczka nr 123456789 została przekazana kurierowi. Planowane dostarczenie jutro pomiędzy 8 a 9 rano. Odpowiedz na tę wiadomość, jeśli chcesz przełożyć dostawę na inny termin bądź godzinę".
"U nas Black Week trwa nie tydzień, miesiąc! Rabaty do -50%. Sprawdź szczegóły na stronie. Pozdrawiamy zespół SHOPP-ING".
Inne funkcje Viber obejmują:
- Raporty doręczeń – bądź zawsze poinformowany o wszystkich doręczonych bądź odrzuconych wiadomościach wysyłanych do użytkowników końcowych. Raporty doręczeń są dostarczane przez Viber;
- Status przeczytanych – sprawdź, czy wiadomość została przeczytana przez użytkownika końcowego lub nie;
- Raportowanie i dzienniki wiadomości - widok kompleksowych raportów i dzienników wszystkich wiadomości Viber;
- Rezygnacja z opcji - pozwala użytkownikom łatwo zrezygnować z przyszłej komunikacji za pomocą Viber;
- Okres ważności - ustaw czas potrzebny na to, aby system ponowił wysyłkę w przypadku gdy nie powiodła się ona za pierwszym razem. Ponowna próba ustawiana jest przed zmianą wysyłki na inny kanał komunikacji. Okres ważności można ustawić w zakresie od 15 sekund do 24 godzin. Jeśli wiadomości w tym czasie nie da się wysłać, zostanie ona automatycznie po wybranym czasie wysłana jako SMS.
Klienci mają 2 możliwości korzystania z komunikacji Viber:
-
1 sposób - firma może wysyłać wiadomości, ale użytkownicy nie mogą na nie odpowiadać
-
2 sposób - firma może wysyłać wiadomości, a użytkownicy mogą na nie odpowiadać
Komunikacja w innym wymiarze, czyli wiadomości WhatsApp to rozwiązanie dla klientów szukających nowych rozwiązań w dotarciu i utrzymaniu klienta. WhatsApp daje szereg możliwości, które wznoszą komunikację mobilną na nowy poziom. Wiadomości WhatsApp mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, turystyka, handel czy IT, e-commerce, służba zdrowia, edukacja, administracja itp.
Atrybuty:
-
wiadomości mogą zawierać nieograniczoną liczbę znaków,
-
możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,
-
logo firmy widoczne jako profilowe,
-
możliwość linkowania do stron zewnętrznych,
-
czat z klientem (komunikacja dwukierunkowa).
Przykłady:
"Magdaleno, Twoje zgłoszenie o złych warunkach w hotelu zostało przyjęte. Twój dedykowany doradca Tomasz zajmuje się sprawą. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem."
"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."
"Pociąg z Wrocławia do Krakowa jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 11:45 z peronu III. Sprawdź szczegóły na stronie."
"Cześć Piotrze, Twój produkt jest niestety niedostępny. Jeżeli pojawi się znowu w naszym asortymencie, to niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany. W związku z tą niedogodnością przygotowaliśmy specjalny rabat na kolejne zakupy. Może spodobał Ci się inny produkt? Wykorzystaj 20% rabat już teraz."
"Sebastianie Twoje zgłoszenie o zgubieniu karty zostało przyjęte. Karta została zablokowana. Nowa karta zostanie do Ciebie wysłana w dniu 20.03.2020. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami."
Zastosowanie
Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia transakcji / płatnicze, bezpieczeństwo, alerty, przypomnienia, oświadczenia lub zawiadomienia, informacje dotyczące podróży lub przypomnienia o spotkaniach, alarmy pogodowe, zamówienia i wysyłki itp.
Opinie
"Dzięki za bardzo dobrą współpracę."
"Portal jak najbardziej przyjazny w obsłudze i bardzo przydatne narzędzie w pracy"
"cóż mogę napisać - szybko ,sprawnie, profesjonalnie
Jednym słowem, jestem zadowolona ;)"