Rewolucja, a może ewolucja?... Komunikacja mobilna stanowi jeden z kluczowych efektów rewolucji technologicznej, w której uczestniczymy już od dobrych kilkunastu lat. I choć wydawało się, że wiadomości tekstowe, szerzej znane jako SMS-y stanowią optymalne rozwiązanie w dziedzinie szybkiego komunikowania się, to jednak wciąż otrzymujemy coraz to nowe rozwiązania - między innymi RCS. Czym różni się SMS od technologii RCS i która z technologii będzie w przyszłości efektywniejsza i popularniejsza, a może będzie tak, że oba narzędzia będą się idealnie uzupełniać?
Czy budowanie i utrzymanie bliskiego kontaktu z klientami jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy? Naszym zdaniem zdecydowanie! W odpowiedzi na te wyzwania nawiązaliśmy współpracę z Digiad - agencją performance marketing oraz pierwszej agencji w Polsce zajmującej się wdrażaniem kanału RCS, oraz kreowaniem kampanii SMS 2.0 u swoich klientów.
Niedawno mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Americas Wholesale Congress (AWC) w Miami, organizowanym przez Wholesales Congress Series. AWC to branżowe spotkanie dla społeczności hurtowej telekomunikacji, przyciągając uczestników z całej branży - od dostawców infrastrukturalnych, po operatorów mobilnych, dostawców usług internetowych (ISP), dostawców VoIP i partnerów technologicznych.