Tworzenie Brand Bota
Brand Bot / Agent RBM to podstawowe narzędzie do komunikacji w kanale RCS.
Profil marki zawiera:
- logo,
- baner,
- opis bota
- dane kontaktowe w tym numery telefonów,strony internetowe i adresy e-mail.
Komunikacja pomiędzy twoimi użytkownikami, a Brand Botem odbywają się poprzez aplikację w smartfonie, do której dostarczane są zarówno wiadomości tekstowe SMS, jak i bogate treści RCS - w tym: filmy, obrazy, sugerowane odpowiedzi itp.
Jakie kroki trzeba wykonać, by dodać Brand Bota
W panelu SerwerSMS dodajesz:
- logo
- krótki opis firmy
- dane teleadresowe
Pobierz instrukcję i uruchom kanał RCS krok po kroku.
RCS Basic / RCS Lite
RCS Lite nazywany także RCS Basic, to następca SMS Verified, który wprowadza nowy standard w komunikacji mobilnej, kładąc nacisk na
- większe bezpieczeństwo
- skuteczną walkę z nadużyciami.
Warto podkreślić, że RCS Basic idzie o krok dalej, wprowadzając weryfikację marki, użytkownicy mogą mieć pewność, że są w interakcji z ulubionym i znanym brandem.
Dodatkowo obecność ikonki potwierdzającej autentyczność profilu stanowi nie tylko element zabezpieczający, ale również buduje prestiż marki, czyniąc ją bardziej wiarygodną w oczach użytkowników.
Charakterystyka RCS Lite:
- Nowy, bezpieczny kanał i pełny branding marki
- Nie ma tam Twojej konkurencji, jesteś pionierem i wyznaczasz nowe trendy komunikacji
- dostęp do statystyk dostarczonych i odczytanych wiadomości
- wszystkie funkcje Verified SMS
- Podwójna weryfikacja nadawcy (weryfikacja Google)
- Komunikacja w nowym odrębnym szyfrowanym kanale RCS
Nowoczesna technologia RCS Basic stawia sobie za cel nie tylko ułatwienie komunikacji, ale także ochronę użytkowników przed potencjalnymi zagrożeniami związanymi z podszywaniem się pod firmę. Dzięki temu, korzystając z tej formy komunikacji, użytkownicy mogą cieszyć się nie tylko nowoczesnymi funkcjonalnościami, ale także pełnym bezpieczeństwem i zaufaniem do przekazywanych informacji.
RCS Single Message / Rich RCS
Witaj w świecie RCS Single Message, kolejnym, kolejnym etapie po RCS Lite! To innowacyjna forma komunikacji, która łączy w sobie wszystkie funkcje RCS Lite, a jednocześnie wprowadza nowe możliwości, które z pewnością umilą Twoje doświadczenia komunikacyjne. We wiadomości powitalnej może być:
- grafika
- wideo
- karuzela zdjęć składająca się aż z pięciu grafik.
- możesz także dodać przyciski nazywane czasami buttonami, które działają jak CTA, czyli wzywają użytkownika do działania.
Wybierz jedną z możliwości:
-
Wideo
-
Wysokiej jakości grafikę lub zdjęcia
-
Karuzelę pięciu obrazów
-
Zasugeruj działania wprowadzając buttony w treści
Chat RCS
Chat RCS nazywany czasem także Conversional RCS to następna generacja korzyści dla marek i konsumentów. Narzędzie oferujące lepsze wskaźniki, takie jak dane oparte na potwierdzeniach doręczenia klienta i potwierdzeniach odczytu, nowoczesne rozwiązania przynoszą oszczędność czasu dzięki sugerowaniu działań w obszarach takich jak adresy URL, mapy, kalendarz czy klawiatura. Łatwość odpowiedzi zostaje dodatkowo usprawniona poprzez sugestie odpowiedzi dostosowane indywidualnie przez marki. Chat RCS to bogatsze treści multimedialne, obejmujące obrazy, filmy i GIF-y w dowolnych kolorach, podnoszą jakość doświadczenia klienta, jednocześnie zwiększając świadomość marki. Konwersacja z użytkownikiem trwa do 24 h.
Charakterystyka Chat RCS:
- 24-godzinne okno czatu
- możesz użyć wszystkich wcześniej wymienionych funkcji,
- dodatkowo możesz przekierować swojego klienta na swoją stronę www
- możliwość automatyzacji
- możliwość stworzenia cross-channel marketingu
Zastosowanie
Cała gama nowych możliwości pozwala na wykorzystanie RCS-a w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych i informacyjnych. Pozwoli to jeszcze skuteczniej realizować plany sprzedaży, minimalizować ryzyko utraconych wizyt itd. Bilety lotnicze, kolejowe i inne wysyłane bezpośrednio na telefon wraz z możliwością podejrzenia całego rozkładu jazdy/ lotów, aktualizacji rozkładów itd. Potwierdzenia rezerwacji w hotelach, restauracjach wraz z wszystkimi niezbędnymi informacjami i mapką atrakcji wokół obiektu. Rezerwacje w punktach usługowych takich jak fryzjer, mechanik czy też lekarz. RCS pozwoli na dołączenie mapy dojazdu, anulowania wizyty lub zmiany terminu.
Opinie
"Polecam wszystkim. Serwis spełnia wszystkie moje oczekiwania :)"
"Z serwisu korzystam bez większych problemów, jest dość prosty i intuicyjny w obsłudze."
"Moim zdaniem system jest dobry i prosty w obsłudze"