Call Center Online
Informacja o systemie
Call Center Online to wielokanałowa platforma do prowadzenia firmowego telemarketingu. Prostota obsługi sprawia, że narzędzie jest dostępne praktycznie dla każdego przedsiębiorcy, który potrzebuje telemarketingowego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta.
Lista funkcjonalności:
- System Call Center w 100% obsługiwany przez przeglądarkę internetową;
- dialery podnoszące wielokrotnie efektywność rozmów telefonicznych;
- skrypty rozmów pozwalające na optymalizację pracy konsultantów;
- monitoring online i systemy raportujące jakoś pracy;
- wysyłka e-maili i SMS-ów bezpośrednio z karty klienta;
- zaawansowany IVR pozwalający na zarządzanie ruchem telefonicznym;
- kampanie HLR i SMS wykorzystujące integrację z SerwerSMS.pl
Jak skorzystać z integracji?
Kliknij przycisk strona www, aby zalogować się i skonfigurować moduł. Szczegóły znajdują się na stronie wydawcy oprogramowania.