LiveChat

Integracja SMS z LiveChat
LiveChat to narzędzie do komunikacji online, które umożliwia firmom prowadzenie rozmów tekstowych z klientami w czasie rzeczywistym bezpośrednio ze swojej strony internetowej.
Główne zalety LiveChat to:
- Natychmiastowa pomoc: klienci otrzymują szybkie odpowiedzi na pytania i rozwiązanie problemów.
- Zwiększona sprzedaż: możliwość szybkiego udzielania informacji o produktach i usługach często przekłada się na większą konwersję.
- Zbudowanie zaufania: personalizowana komunikacja buduje lojalność i pozytywny wizerunek marki.
- Zbieranie danych: chaty na stronie często pozwalają na zbieranie informacji o klientach (np. adres e-mail, historia rozmów).
Jak integracja SerwerSMS z LiveChat działa?
- W Power Automate możesz stworzyć przepływ (Flow), w którym np.: przykładowe scenariusze: Ktoś rozpoczyna rozmowę w LiveChat → Wyślij SMS powitalny przez SerwerSMS
- Operator kończy czat → SerwerSMS wysyła SMS z podsumowaniem lub linkiem do oceny rozmowy
- Jeśli czat nie został odebrany w 1 minutę → SMS do menedżera
Jak mogą się prezentować scenariusze?
- Trigger z LiveChat (np. „New event”, „New incoming chat” lub „Chat ended”)
- Akcja z SerwerSMS (np. „Send SMS”, „Send message to group”, itp.)
To możesz skonfigurować bez programowania, tylko przeciągając i ustawiając parametry.