SMS a zarządzanie lojalnością klienta

Odpowiednio zarządzana lojalność naszych dotychczasowych klientów ma dużo większą wartość biznesową niż pozyskiwanie nowych - z Jackiem Santorskim, psychologiem biznesu, prowadzącym z Dominiką Kulczyk-Lubomirską firmę Values Grupa Firm Doradczych, rozmawiał Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".


Etapy związku marka - konsument

Przeciętny konsument w Unii Europejskiej każdego dnia styka się z dwoma tysiącami komunikatów reklamowych (źródło: WPROST nr 8, 26.02.2006). Oznacza to, że nawet jeżeli posiadasz grono zadowolonych klientów, istnieje ryzyko, że już jutro firma konkurencyjna wykaże się lepszą ofertą, szerszym pakietem usług dodatkowych, milszą obsługą albo powali Cię na kolana promocją cenową. Jak zatem zarządzać lojalnością Twoich zadowolonych, wydawać by się mogło, klientów?

Santorski wyjaśnia, że związek marka – konsument rządzi się podobnymi prawami, co emocjonalna więź dwojga osób i podlega podobnym zagrożeniom, jak np. apatia czy odrzucenie. W każdej z tych kryzysowych faz wprowadzić możesz komunikację SMS jako wzbogacenie, odświeżenie i wzmocnienie więzi marka – konsument. Jeżeli zatem od wielu lat stosujesz te same narzędzia do prowadzenia rozmowy ze swoją grupą docelową – pomyśl o SMS-owym afrodyzjaku, który sprawi, że dialog znów nabierze rumieńców.

Pokolenie m2.0

Jak wynika z badań firmy IDC, w czwartym kwartale 2010 roku po raz pierwszy w historii ludzkości na całym świecie sprzedało się więcej telefonów komórkowych typu smart, niż komputerów PC, a już wkrótce przewyższy nawet łączną liczbę sprzedaży komputerów zarówno stacjonarnych, jak i przenośnych (źródło: Morgan Stanley). Oznacza to, że telefon staje się naszym podstawowym narzędziem komunikacji, rozrywki i zdobywania informacji, także o firmach i produktach.

Platforma SerwerSMS.pl udostępnia szereg usług związanych z komunikacją SMS: masową wysyłkę SMS, w tym także spersonalizowaną, z własną nazwą nadawcy, wysyłkę wiadomości MMS (multimedialnych) i wiele innych, a także monitorowanie odpowiedzi z wysyłek, dzięki czemu możesz prowadzić ze swoimi odbiorcami swoistą SMS-ową pogawędkę.

Działania segmentu loyalty mogą wspierać takie usługi SerwerSMS.pl jak:
- konkursy SMS
- wsparcie SMS-owe większych programów lojalnościowych
- powiadomienia SMS
- wiadomości SMS okazjonalne (życzenia urodzinowe, imieninowe, świąteczne)

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.