A czy Ty dostałeś już SMS-owe awizo od Poczty Polskiej?

Poczta Polska w obiegowej opinii nie cieszy się dobrą sławą. To głównie opóźnienia w dostarczeniu przesyłek, długie kolejki w urzędach pocztowych oraz skostniały system komunikacji z klientem przyczyniły się do negatywnego zdania na temat instytucji. Teraz Poczta wprowadza nowoczesne rozwiązania, które mają szansę zadowolić nawet największych malkontentów – jednym z nich jest SMS-owe awizo.

W październiku 2011 roku Poczta Polska przyjęła strategię, która realizowana będzie do 2015 roku. Jednym z najważniejszych założeń tej strategii jest koncentracja na klientach. Na początku 2012 roku Poczta wprowadziła usługę przesyłki biznesowej, której drogę nadawca i odbiorca mogą śledzić w Internecie. Ponadto w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki w domu listonosz, zamiast zostawiać świstek papieru w skrzynce – wysyła klientowi awizo SMS-em.

Postanowiliśmy sprawdzić czy usługa SMS-owego awizo faktycznie funkcjonuje i jak się sprawdza. W tym celu odwiedziliśmy serwis opineo.pl, w którym użytkownicy ocenić mogą sklep lub instytucję. Co przeczytaliśmy na temat usług Poczty Polskiej? Użytkownik cellofyz napisał: Mega pozytywne zaskoczenie. SMS przed dostarczeniem. Dostawa z drugiego końca polski w 24h!!!! To naprawdę Poczta Polska!!! Również aw2239 wyraziła się pozytywnie o usłudze: Po zamówieniu, rano następnego dnia otrzymałam sms numer przewozowy do śledzenia paczki, ale nie zdążyłam, ponieważ o 13 miałam paczkę u siebie.

Przekonaliśmy się, że powiadomienia SMS-owe działają poprawnie, a jak wykazują powyższe wypowiedzi internautów, nie tylko jeżeli chodzi o awizo, ale również informację przed dostarczeniem paczki czy przesłanie SMS-em numeru przewozowego. Takie udogodnienia funkcjonowały już dawno w ofertach dużych firm kurierskich. W przypadku Poczty Polskiej spełnia się jednak stare powiedzenie – lepiej późno niż wcale :-)

Czytaj więcej na www.chip.pl

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo