Virgin Mobile od dwóch miesięcy w Polsce. Sprawdziliśmy jak funkcjonuje

Było mocne wejście, deklaracje o przejrzystej ofercie, tanich połączeń telefonicznych do wszystkich sieci, darmowych pakietów internetowych do końca 2012 roku oraz 50% bonusu za doładowanie konta. 22 sierpnia Virgin Mobile rozpoczęło działalność w Polsce. Jakie są opinie użytkowników na temat operatora komórkowego po niespełna dwóch miesiącach jego funkcjonowania nad Wisłą?

Sieć należąca do miliardera Richarda Bransona istnieje jako operator wirtualny nie mający własnej infrastruktury w Polsce. Usługi świadczy poprzez sieć Play i Orange. Virgin Mobile Polska na razie sprzedaje jedynie ofertę pre-paid. Kusi potencjalnych klientów stawką 19 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci, 12 gr za SMS-a oraz obietnicą dołożenia połowy kwoty doładowania przy każdym zasileniu konta.

Start działalności Virgin Mobile Polska nie odbył się bez komplikacji. Na Fan Page'u operatora na Facebooku przeczytać można wiadomości klientów ze skargami na opieszałość „Dziewicy” w kwestii przenoszenia numerów z innych sieci. Procedura, która miała być prosta i szybka, w wielu przypadkach zawiodła. Przeniesienie numeru trwało nawet kilka dni, podczas gdy w innych polskich sieciach taka operacja zajmuje jeden dzieñ.

Pomimo początkowych zawirowañ komentarze abonentów Virgine Mobile w Polsce dotyczące oferty i stawek są w większości pozytywne. Wizytówką operatora jest Biuro Obsługi Klienta. Dzwoniąc pod bezpłatny numer, klient łączy się od razu ze specjalistą, a nie z automatem, który udziela niejasnych instrukcji postępowania.

Celem sieci Bransona w naszym kraju jest pozyskanie jednego miliona klientów w ciągu najbliższych trzech lat. Naszym zdaniem wyspecjalizowane call center i niskie stawki w ofercie pre-paid to na razie za mało, aby podbić serca Polaków. Ponadto niewielu zdaje sobie sprawę z wkroczenia na nasz rynek nowego gracza z branży telekomunikacji.

W zeszłym tygodniu ruszyła kampania promocyjna sieci obejmująca telewizję, Internet oraz reklamę zewnętrzną. Być może sprawi ona, że świadomość istnienia Virgin Mobile w Polsce się zwiększy.

Czytaj więcej na virginmobile.pl

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo