„Komunikacja SMS w Polsce 2016” – startuje jubileuszowa edycja badania

Platforma SerwerSMS.pl już po raz piąty opracowała badanie na temat komunikacji mobilnej w Polsce. Na podstawie udostępnionych ankiet powstanie jubileuszowa edycja raportu „Komunikacja SMS w Polsce” – cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów SMS-owej komunikacji w życiu codziennym oraz w biznesie.

 


W raporcie znajdą się informacje dotyczące komunikacji mobilnej, ze szczególnym uwzględnieniem SMS-ów i tego, jaką rolę pełnią one w naszym życiu prywatnym, zawodowym i społecznym – jaka jest ich popularność, częstotliwość oraz obszary wykorzystywania. Wśród analizowanych wątków pojawi się kwestia użyteczności wiadomości SMS w codziennych kontaktach z bliskimi, korzystania z usługi SMS Premium, komunikacji ze strony urzędów i instytucji publicznych, a także sklepów czy punktów usługowych. Z uwagi na jubileuszową edycję, obok najnowszych wyników, opublikowane będą również odniesienia do trendów z lat ubiegłych.

Piąty rok z rzędu kompleksowo analizujemy znaczenie komunikacji mobilnej w Polsce, w tym przede wszystkim SMS-ów. Odpowiedzi ankietowanych z pewnością pomogą nam poznać aktualne preferencje Polaków dotyczące współczesnej komunikacji, a także będą wskazówką dla przedsiębiorców lub instytucji użyteczności publicznej do tego, jak efektownie komunikować się z konsumentami oraz obywatelami – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager Platformy SerwerSMS.pl. – Wyniki badania wraz z analizą porównawczą względem lat ubiegłych opublikujemy w jubileuszowej edycji raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2016” – dodaje Edyta Godziek.

Zainteresowani mogą wypełnić ankietę na stronie http://badanie.serwersms.pl​, wybierając odpowiedni wariant w zależności od tego, czy wykorzystują SMS-y wyłącznie na użytek prywatny (badanie konsumenckie) czy prowadzą firmę i robią to również w celach biznesowych, bądź taką opcję rozważają (suplement dla biznesu). Patronat medialny nad raportem objęły serwisy: WhatNext.pl, eGospodarka.pl, DobraStronaInternetu.pl, Jaka-komorka.pl, TechON.pl oraz MenWorld.pl. Partnerzy merytoryczni badania to dotPR oraz Get More Social.

 

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Tagi:

badanie komunikacja z mieszkańcami SMS kampania SMS pisanie sms-ów SMS PREMIUM SMS o podwyższonej płatnoŚci wysyłka sms badanie badanie konsumenckie wysyłka SMS-ów masowa komunikacja SMS-owanie Masowa wysyłka SMS-ów Powiadomienia SMS wiadomoŚci sms komunikacja mobilna odbiór sms

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.