Komunikatory

Konwersacje z użytkownikami za pomocą innych narzędzi niż SMS i MMS

Na platformie SerwerSMS prócz odbieranie i wysyłania klasycznych wiadomości SMS, jest szereg innych komunikatorów, które można wykorzystać do promocji swojego biznesu, sprzedaży produktu czy prezentacji usług. Od jakiegoś czas wraz z partnerami pracujemy i udoskonalamy serwis tak, aby podnieść skuteczność komunikacji mobilnej. Można powiedzieć, że nowe technologie uzupełniają wachlarz usług i czynią platformę jeszcze bardziej atrakcyjną.  

VIBER

Wiadomości Viber to rozwiązanie dla klientów szukających coraz to nowych rozwiązań w dotarciu i utrzymaniu klienta. Viber daje szereg możliwości, które wznoszą komunikację na wyższy poziom.

 

Wiadomości Viber mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, handel detaliczny, dostawcy IT, podróże, przedsiębiorstwa on-line, służby zdrowia, edukacja, administracja itp. Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia transakcji / płatnicze, bezpieczeństwo, alarmy, przypomnienia, oświadczenia lub zawiadomienia, informacje dotyczące podróży lub przypomnienia o spotkaniach, alarmy pogodowe, zamówienia i wysyłki itp.

Atrybuty

  • wiadomości mogą zawierać aż do 1000 znaków,

  • możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,

  • logo firmy widoczne jako profilowe,

  • możliwość linkowania do stron zewnętrznych,

  • możliwość zamieszczania buttonów.

Przykłady:

"Droga Anno, przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną zniżkę – aż 50% rabat na Twoje ulubione buty z najnowszej kolekcji. Odpowiedź TAK, aby otrzymać kod rabatowy."

"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."

"Pociąg z Katowic do Warszawy jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 10:00 z peronu II. Odwiedź naszą stronę, by dowiedzieć się więcej."

"Drogi Janie, Twoja wizyta do dr Kowalczyk została zaplanowana na 10/10/2016 na 13:00 w naszej klinice na ul. Słonecznikowej 80. W przypadku każdej zmiany bądź odwołania wizyty prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość, by skontaktować się z Sekretariatem."

 

Twoja paczka nr 123456789 została przekazana kurierowi. Planowane dostarczenie jutro pomiędzy 8 a 9 rano. Odpowiedz na tą wiadomość, jeśli chcesz przełożyć dostawę na inny termin bądź godzinę.

Inne funkcje Viber obejmują:

  • Raporty doręczeń – bądź zawsze poinformowany o wszystkich doręczonych bądź odrzuconych wiadomościach wysyłanych do użytkowników końcowych. Raporty doręczeń są dostarczane przez Viber;
  • Status przeczytanych – sprawdź, czy wiadomość została przeczytana przez użytkownika końcowego lub nie;
  • Okres ważności - ustaw czas potrzebny na to, aby system ponowił wysyłkę w przypadku gdy nie powiodła się ona za pierwszym razem. Ponowna próba ustawiana jest przed zmianą wysyłki na inny kanał komunikacji. Okres ważności można ustawić w zakresie od 15 sekund do 24 godzin. Jeśli wiadomości w tym czasie nie da się wysłać, zostanie ona automatycznie po wybranym czasie wysłana jako SMS;
  • Raportowanie i dzienniki wiadomości - widok kompleksowych raportów i dzienników wszystkich wiadomości Viber;
  • Rezygnacja z opcji - pozwala użytkownikom łatwo zrezygnować z przyszłej komunikacji za pomocą Viber.

Wszystkie te cechy i funkcjonalności powodują, że komunikacja za pomocą Viber okazuje się jeszcze skuteczniejsza.

Klienci mają 2 możliwości korzystania z komunikacji Viber:

  • 1 sposób - firma może wysyłać wiadomości, ale użytkownicy nie mogą na nie odpowiadać

  • 2 sposób - firma może wysyłać wiadomości, a użytkownicy mogą na nie odpowiadać

 

smartphoneviberweb

Pobierz instrukcję

Regulamin

Wyślij wiadomość testową

 

WhatsApp

Wiadomości WhatsAPP to rozwiązanie dla klientów szukających nowych rozwiązań w dotarciu i utrzymaniu klienta. WhatsApp daje szereg możliwości, które wznoszą komunikację mobilną na nowy poziom.

 

Wiadomości WhatsApp mogą być wykorzystane w różnych przypadkach i w wielu branżach takich jak: bankowość i finanse, turystyka, handel czy IT, e-commerce, służba zdrowia, edukacja, administracja itp. Zastosowania obejmują ważne i wrażliwe na szybkość realizacji powiadomienia takie jak: powiadomienia transakcji / płatnicze, bezpieczeństwo, alerty, przypomnienia, oświadczenia lub zawiadomienia, informacje dotyczące podróży lub przypomnienia o spotkaniach, alarmy pogodowe, zamówienia i wysyłki itp.

Przykłady: 

"Magdaleno, Twoje zgłoszenie o złych warunkach w hotelu zostało przyjęte. Twój dedykowany doradca Tomasz zajmuje się sprawą. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem."

"Jutro mija termin zapłaty za Twoją fakturę. Zapłać w terminie, aby uniknąć dodatkowych kosztów."

"Pociąg z Wrocławia do Krakowa jest opóźniony. Nowa godzina odjazdu planowana jest na 11:45 z peronu III. Sprawdź szczegóły na stronie."

"Cześć Piotrze, Twój produkt jest niestety niedostępny. Jeżeli pojawi się znowu w naszym asortymencie, to niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany. W związku z tą niedogodnością przygotowaliśmy specjalny rabat na kolejne zakupy. Może spodobał Ci się inny produkt? Wykorzystaj 20% rabat już teraz."

"Sebastianie Twoje zgłoszenie o zgubieniu karty zostało przyjęte. Karta została zablokowana. Nowa karta zostanie do Ciebie wysłana w dniu 20.03.2020. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami."

 

Atrybuty:

  • wiadomości mogą zawierać nieograniczoną liczbę znaków,

  • możliwość dodawania grafik/ zdjęć/ filmów do wiadomości,

  • logo firmy widoczne jako profilowe,

  • możliwość linkowania do stron zewnętrznych,

  • czat z klientem (komunikacja dwukierunkowa).

 

WhatsApp

Chcesz przetestować WhatsApp dla biznesu?

Skontaktuj się z nami!

Wyślij wiadomość testową

RCS beta

RCS, czyli Rich Communication Service, nazywany także SMS-em 2.0, to nie tylko prosta wiadomość tekstowa. To zdjęcia, aktywne butony i linki, które minimalizują czas klienta potrzebny na znalezienie wszystkich niezbędnych informacji. Wszystko znajduje się w jednym miejscu i dostępne jest dla klienta natychmiast. Dzięki takiemu rozwiązaniu marketingowcy otrzymują nowy, niesamowicie skuteczny oręż w walce o klienta.

Format RCS działa w oparciu o sieć internet i jest to jednolity format dla wszystkich rodzajów smartfonów.

 

Możliwości RCS-a:

  • rejestracja nazwy nadawcy;
  • umieszczenie logotypu firmy oraz wybranie koloru głównego w komunikacji; 
  • możliwość zamieszczania grafik, plików pdf, video;
  • pozwala na takie domyślne akcje jak dzwonienie czy odpowiedzi;
  • pozwala na przesyłanie informacji nawet do 8000 znaków;
  • pełne raportowanie: oprócz statusu "wysłane" i "odebrane" użytkownik widzi także status "przeczytane".

 

 

 

Zastosowania

Cała gama nowych możliwości pozwala na wykorzystanie RCS-a w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych i informacyjnych. Pozwoli to jeszcze skuteczniej realizować plany sprzedaży, minimalizować ryzyko utraconych wizyt itd.

Bilety lotnicze, kolejowe i inne wysyłane bezpośrednio na telefon wraz z możliwością podejrzenia całego rozkładu jazdy/ lotów, aktualizacji rozkładów itd.

Potwierdzenia rezerwacji w hotelach, restauracjach wraz z wszystkimi niezbędnymi informacjami i mapką atrakcji wokół obiektu.

Rezerwacje w punktach usługowych takich jak fryzjer, mechanik czy też lekarz. RCS pozwoli na dołączenie mapy dojazdu, anulowania wizyty lub zmiany terminu.

 

SerwerSMSInfografikaRCS

Pobierz jako PDF

Opinie

"System wiadomości (API ) - powiadamiania o płatnościach - w sposób istotny wpłynął na zwiększenie płynności finansowej firmy."

Grzegorz Kajewski

"Firma rzetelna, nie mam zastrzeżeń do współpracy. Polecam!"

Michał

"Bardzo sprawna wysyłka wiadomości, przejrzysty układ płatności. Serdecznie polecam."

Agata Domagała

Zobacz wszystkie opinie

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.