"MARKETER+" o SMS-ach w obsłudze klienta
W swoim felietonie zatytułowanym „SMS w obsłudze klienta” Daniel Zawiliński przedstawił ciekawe pomysły na wykorzystanie krótkich wiadomości tekstowych zarówno w procesie sprzedażowym, jak i posprzedażowym. Z artykułu dowiecie się również w jakich branżach SMS-y wspierają obsługę klienta najczęściej oraz jak 160 znakowe komunikaty mogą przełożyć się na budowanie lub wzmacnianie przewagi konkurencyjnej firmy.
"MARKETER+" to kwartalnik skierowany do pracowników marketingu. Magazyn ma formę przewodnika. Zawiera praktyczne artykuły i porady pisane przez ekspertów z branży, przydatne w codziennej pracy każdego marketingowca. Celem, jaki stawia sobie redakcja magazynu, jest edukacja poprzez dostarczenie praktycznej wiedzy popartej ciekawymi case studies.
Najnowsze wydanie gazety z udostępnionym artykułem Daniela Zawilińskiego możecie pobrać ze strony http://www.marketerplus.pl/.
Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności.
Kontakt dla mediów:
tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl