Wywiad z Danielem Zawilińskim z Platformy SerwerSMS.pl

Co obecnie decyduje o przewadze na rynku usług marketingu mobilnego, a szczególnie usług komunikacji SMS? Co było głównym powodem wprowadzenia nowego projektu i całkowitej zmiany strony wizualnej systemu SerwerSMS.pl?
Na te i inne pytania odpowiada Daniel Zawiliński z Platformy SerwerSMS.pl.


Co obecnie decyduje o przewadze na rynku usług marketingu mobilnego, a szczególnie usług komunikacji SMS?


W dzisiejszej rzeczywistości nowoczesnego marketingu, trzeba mieć świadomość rewolucji. Powoduje ona konieczność nadążania za postępem i tzw. duchem czasu. To, co skutkowało i sprawdzało się w ubiegłym roku, dzisiaj zwyczajnie może już nie wystarczyć. Konkurencja jest spora, a dziedziną marketingu zaczęły zajmować się podmioty, które do niedawna świadczyły usługi na innych polach np. informatycznych. Dlatego tak istotne jest, aby cały czas dostarczać nowe rozwiązania, które będą skutkowały większą efektywnością. Stąd też powstał plan modernizacji naszej platformy, zarówno pod względem użyteczności,jej wyglądu, jak i funkcjonalności jako narzędzia. Sama korporacyjna i marketingowa komunikacja SMS musi być równie prosta jak w codziennym użytkowaniu w rękach zwyczajnych ludzi. To właśnie jeden ze światowych trendów mówi o wykorzystaniuw marketingu mobilnym SMS-a jako głównego narzędzia, które mimo rozwoju alternatywnych rozwiązań, istnieje od dłuższego czasu, jest pewne, bezpieczne i daje wiele możliwości. Tendencja ta będzie mocno widoczna zarówno w 2014, jak i w 2015 roku, gdyż rynek mobilnych urządzeń multimedialnych, smartphonów i tabletów będzie rozwijał się dużo bardziej dynamicznie niż ich użytkownicy. Oznacza to, że będą oni w dalszym ciągu korzystać z rozwiązania, jakim jest SMS, a tylko sporadycznie i w odpowiednich uwarunkowaniach zwracać się będą do aplikacji mobilnych i komunikatorów.

Co było głównym powodem wprowadzenia nowego projektu i całkowitej zmiany strony wizualnej systemu SerwerSMS.pl?

Głównym powodem jest nasz rozwój i aspiracje do zdominowania polskiego rynku komunikacji SMS. W tym roku obchodziliśmy swoje 10-lecie powstania. Jest za nami więc dekada działalności i różnego rodzaju kroki milowe, które musieliśmy przedsięwziąć, aby poczynić znaczne postępy. Dzisiaj mamy ponad dziewięć tysięcy dwieście zarejestrowanych kont i potencjalnych klientów, którzy za naszym pośrednictwem generują potężny wielomilionowy ruch wiadomości w skali miesiąca. Wprowadzenie zmiany projektu naszej platformy SMS-owej jest konsekwencją rozwoju. Chcemy kojarzyć się naszym partnerom, jako firma nowoczesna otwarta na zmiany i ewolucje swoich usług. Wspieramy ich działalność marketingową i chcemy dostosować swoje narzędzia pod kątem przedstawianych nam potrzeb. To właśnie uczyniliśmy dzięki naszej nowej odsłonie.


Jakie główne elementy zostały zmienione? Jakie nowości i rozwiązania dla użytkownika zostały zaproponowane? Na co stawiacie Państwo w projekcie?

Zmiany objęły nie tylko layout naszej witryny. Zmodyfikowaliśmy również cały Panel Klienta. Poprawie uległy elementy nawigacji, przejrzystość i swego rodzaju „czystość” całego projektu. Z zasady chcieliśmy osiągnąć dużo bardziej użyteczną stronę internetową, podać dużą dawkę wiedzy o marketingu mobilnym w sposób szybki i prosty. Udało nam się również zmodernizować informacje o ofercie, usługach, jak i zakładkę z aktualnościami i zawartością przeznaczoną dla mediów. W dzisiejszym świecie internetu liczy się czas i szybkość podania informacji. Aby się do tego dostosować uczyniliśmy naszą stronę bardziej intuicyjnąi nastawioną na oczekiwania użytkowników. Przy projekcie pracował cały zespół Platformy SewerSMS.pl i osiągnięty sukces to przede wszystkim jego zasługa.

Co zainspirowało twórców serwisu i jakie były cele do osiągnięcia dla projektantów? Czy wszystkie zmiany zostały wprowadzone? Czy wszystko poszło zgodnie z planem?

Głównym celem było stworzenie nowej strony internetowej w technologii projektowania „responsywnego” oraz stylu Flat Design. W prostych słowach chodzi o czystą formę projektową, która będzie dostosowywać się do każdego urządzenia, które wywoła stronę. Niezależnie od tego czy to jest tablet, smartphone czy komputer stacjonarny strona przeskaluje się odpowiednio, a jej silnik zareaguje zgodnie z potrzebami urządzenia. Zamierzony efekt i wprowadzenie wszystkich zmian i funkcjonalności udało się osiągnąć zgodnie z planem. Natomiast sam projekt zakładał współpracę i reagowanie na uwagi naszych klientów już po premierze. Także nie obyło się bez poprawiania i modernizacji drobnych kwestii po otwarciu nowej odsłony Platformy SerwerSMS.pl 

Czy w niedalekiej przyszłości planujecie Państwo wdrożenie kolejnych udogodnień lub zmian w już istniejącym systemie?

W pewnym sensie prace się nie zakończyły. Otworzyliśmy pierwszy z elementów nowej platformy – stronę wizualną. Teraz pracujemy nad silnikiem, rozwiązaniami technicznymi i samym panelem  do realizacji usług. Tutaj musimy położyć spory nacisk na sygnały płynące od naszych partnerów i pogodzić je z nowoczesnymi trendami i udogodnieniami, jakie planujemy zaimplementować. Myślę, że czas pokaże co i jak zmienimy, aby nasza usługa była jeszcze popularniejsza zarówno wśród nowych, jak i naszych stałych klientów.


Jak ocenia Pan nadchodzący rok? Czy uzyskacie wyraźną przewagę na rynku dzięki nowej odsłonie strony oraz towarzyszącym jej aktywnościom marketingowym?

Myślę, że obecnie nie ma równie nowoczesnego systemu obsługi komunikacji mobilnej . Dzisiaj musimy jasno powiedzieć, że udało nam się wyprzedzić konkurencję i staramy się nie osiadać na laurach. Kolejny rok będzie dla nas obiecujący i postaramy się osiągnąć kolejny, dwucyfrowy wzrost ruchu SMS-owego. Planujemy też szereg aktywności na polu marketingowym oraz komunikacyjnym. Badamy stan i wiedzę, zarówno firm jak i konsumentów w dziedzinie komunikacji SMS. Już niebawem opublikujemy wyniki naszego badania – Komunikacja SMS w Polsce 2013. Będą też inne ciekawe inicjatywny związane z naszą działalnością na rynku. Zatem czeka nas rok pełen wyzwań.
 

Platforma SerwerSMS.pl powstała w 2003 r. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, Platforma SerwerSMS.pl jest liderem w swojej branży. Świadczą o tym otrzymane certyfikaty oraz wyróżnienia m.in LIDERA RYNKU 2012.
Klienci Platformy SerwerSMS.pl mają do dyspozycji szerokie portfolio usług SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe). Obecnie z usług Platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy klientów, którzy z kolei generują wielomilionowy miesięczny ruch, co jest dowodem na wciąż rosnące zapotrzebowanie na usługi marketingu mobilnego w Polsce i za granicą. Od 2008 roku Platforma SerwerSMS.pl nieprzerwanie uczestniczy w programie Rzetelna Firma (Złoty Certyfikat Rzetelności), a od 2011 roku jest również członkiem Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. ​​

Kontakt dla mediów:

tel: 22 211 20 40 w. 77
e-mail: pr@serwersms.pl

Tagi:

kod SMS konto internetowe bankowoŚć elektroniczna Ghana

Ceny za połączenia i SMS-y wewnątrz UE będą niższe

Od 15 maja operatorzy zobowiązani są do stosowania nowych, regulowanych stawek w połączeniach...

SMS ostrzegał przed silnym wiatrem

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa wysyła coraz częściej SMS-y z  ostrzeżeniami. Ostrzeżenia drugiego...
Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo