Współpraca SerwerSMS i Responso

Allegro, Amazon, eBay, Shopee? Platform, na których możesz sprzedawać swoje produkty, jest mnóstwo. I warto na nich być, bo są tam potencjalni klienci! Sprzedaż wielokanałowa wymaga jednak automatyzacji, jeśli ma być naprawdę efektywna. To ważne szczególnie w kontekście obsługi klienta, a więc również komunikacji z nim. Wykorzystywanie SMS-ów to gwarancja precyzyjnego docierania ze swoimi komunikatami do konkretnych odbiorców. A integracja SerwerSMS i Responso oznacza, że możesz to robić jeszcze łatwiej, odnosząc jeszcze większe korzyści!


Wszystkie wiadomości w jednym miejscu? To możliwe!

Responso to rozbudowane, intuicyjne narzędzie, które ułatwia prowadzenie e-sklepu i pomaga dbać o jakość obsługi klienta, nawet jeśli dostajesz dziesiątki wiadomości dziennie. Po pierwsze, konwersacje z klientami z wielu różnych źródeł widzisz w jednym panelu. Koniec z przełączeniem się pomiędzy platformami, żegnajcie przegapione wiadomości! Tagi, statusy czy filtry pomogą Ci zaprowadzić i utrzymać porządek. To nie wszystko – za sprawą integracji z BaseLinkerem w panelu Responso możesz mieć także podgląd szczegółów każdego zamówienia. To oznacza ogromną oszczędność czasu. O tym, że czas jest kluczowy w e-commerce, na pewno doskonale wiesz. Druga funkcjonalność Responso, która przeniesie Twoją jakość obsługi klienta na wyższy poziom, to autoresponder. Dzięki niemu kupujący błyskawicznie dostanie odpowiedź na swoje zapytanie, a oceny Twojego zaangażowania na marketplace’ach poszybują w górę. Co ważne, autoresponder możesz dostosować do specyfiki każdej platformy i różnicować odpowiedzi w zależności od zapytania. Dzięki temu uzyskasz efekt naturalnej komunikacji. Czy to wszystko? Oczywiście nie. Responso oferuje o wiele więcej, ale na szczególną uwagę zasługuje to, co zyskasz dzięki integracji tego narzędzia z SerwerSMS.

Integracja SerwerSMS i Responso

Komunikacja SMS teraz jeszcze korzystniejsza

Powiadomienia SMS mają ogromną wartość dla biznesu. W odróżnieniu od innych form kontaktu pozwalają na ekspresowy i bezpośredni kontakt z odbiorcą – bo przecież większość z nas telefon ma zawsze przy sobie. Jeszcze lepszy rezultat można osiągnąć personalizowanymi wiadomościami, zwracając się do klientów po imieniu czy nawiązując do dokonanych wcześniej zakupów. Integracja SerwerSMS z Responso daje Ci takie możliwości.

Dzięki tej integracji będziesz mógł prowadzić dwukierunkową komunikację z kupującymi. Wszystkie SMS-y pojawią się w jednym panelu z innymi wiadomościami. Oczywiście można je odpowiednio uporządkować. Każdy SMS możesz wysłać z poziomu Responso, dzięki czemu wymiana wiadomości będzie dla Ciebie bardzo wygodna. Dodatkowo możesz mieć wgląd w szczegóły zamówienia powiązanego z numerem telefonu (informacje te są zaciągane z BaseLinkera).
 

Integracja SerwerSMS x Responso. Komunikacja dwukierunkowa

Lepsza obsługa klienta to większa sprzedaż!

W e-commerce wszystko sprowadza się do satysfakcji kupującego. Twoje zyski zależą od tego, czy będzie zadowolony z produktów, z przebiegu procesu zakupowego, z interakcji z pracownikami e-sklepu. Paradoksalnie, wraz ze wzrostem satysfakcji klientów, coraz trudniej sprostać ich wymaganiom, bo pracy przybywa. Warto więc sięgać po narzędzia, które mogą Cię wesprzeć. Już teraz wypróbuj Responso, przekonaj się, ile możesz zyskać dzięki integracji z SerwerSMS oraz kampaniom SMS i innym funkcjom. Przez 14 dni masz do nich dostęp za darmo – bez konieczności podawania karty kredytowej i jakichkolwiek innych zobowiązań. Załóż bezpłatne konto testowe w Responso i ciesz się komunikacją SMS.

BlazejPawlar

Błażej Pawlar  
Partnership & marketing manager


"Rozbudowanie naszego działu integracji, to dla nas kluczowa sprawa. To pozwala na dotarcie do szerszego grona zainteresowanych. Responso, to kompletne narzędzie, które bardzo dobrze sprawdza się w e-commerce oraz obsłudze klienta.

Wróć do listy

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.