Masowa wysyłka SMS

Wykorzystaj potencjał masowej wysyłki SMS i docieraj bezpośrednio do swoich klientów z ofertą i specjalnymi promocjami, wysyłając krótkie wiadomości tekstowe. 

Uruchom komunikację SMS

Masowa wysyłka SMS na najwyższym poziomie 

Dzięki platformie SerwerSMS.pl jesteś w stanie dotrzeć z komunikatem do większej grupy odbiorców - praktycznie jednym kliknięciem palca! Jedyne, o co musisz zadbać, to lista numerów telefonów, na które będziesz wysyłał masowe kampanie. Korzystaj z własnej bazy klientów i twórz nowe zbiory kontaktów. Odpowiednia strategia wysyłania wiadomości (kiedy, ile i jak często wysyłać krótkie wiadomości tekstowe) oraz kilka klików w panelu klienta, a SMS wysyłany jest na numery użytkowników. 

 

Masowa wysyłka SMS

Baza numerów telefonu to podstawa

Posiadając bazę kontaktów, jesteś w stanie wysłać wiadomość, która pokaże się każdemu odbiorcy indywidualnie, na jego urządzeniu mobilnym. Teraz już nic nie stoi na przeszkodzie, aby informacje o najnowszych usługach, produktach, promocjach docierały do szerokiego grona odbiorców. Wysyłaj powiadomienia SMS, które bezpośrednio przełożą się na sukces Twojej firmy. W taki sposób zbudujesz trwałe relacje ze swoimi klientami, które skutkować będą zacieśnieniem więzi i wzrostem chęci zakupowych. Dodatkowo przydatne funkcje, które ułatwiają codzienne użytkowanie i masową wysyłkę powodują, że korzystanie z SMS marketingu jest nie tylko skuteczne, ale także przyjemne. Powiadomienia SMS to równocześnie świetna reklama SMS - warto o tym pamiętać decydując się na przeprowadzenie masowych wysyłek wiadomości. Jeżeli w swoim biznesie musisz masowo wysyłać SMS-y, SerwerSMS.pl to rozwiązanie idealne dla Ciebie! Informuj, przypominaj, sprzedawaj dzięki masowej wysyłce SMS.
 

Korzyści związane z masową komunikacją SMS

Korzyści związanych z masowym wysyłaniem kampanii jest bardzo wiele. Szybko dostrzeżesz plusy i zalety komunikacji z wieloma użytkownikami równocześnie. Przede wszystkim, jest to minimalizacja czasu związanego z wysyłaniem wiadomości do wielu numerów, ale także minimalizacja kosztów - masowa wysyłka oznacza także niższą cenę za pojedynczego SMS-a, ponieważ w każdym modelu współpracy liczy się efekt skali. Co to oznacza? Oznacza to, że czym większy wolumen, tym cena jest niższa za pojedynczą wiadomość. Komfort i łatwość obsługi to cechy również niezwykle istotne z punktu widzenia dzisiejszych realiów. Proszę sobie wyobrazić, jak ogromną pracę trzeba wykonać, aby wysłać ręcznie np. 200 komunikatów w ciągu minuty - z praktycznego punktu widzenia, jest to prawie niemożliwe.

SMS z nadawcą lub z numeru dedykowanego

Wiadomości SMS FULL z alfanumeryczną nazwą nadawcy, numerem dedykowanym to rozszerzona wersja wiadomości tekstowych. Jest to na pewno ciekawa opcja z punktu widzenia budowania brandu i świadomości usługi oraz produktu. W przypadku wariantu FULL, nadawca nie jest losowym numerem, a konkretną nazwą np. firmy, czy strony www, albo stałym numerem, czyli numerem dostępowym indywidualnym. Odbiorca otrzymuje zatem SMS od np: Firma XYZ, albo jednego stałego numeru, którego użytkownicy kojarzą z konkretnym podmiotem lub firmą. Wiadomości typu SMS FULL podnoszą prestiż firmy realizującej kampanię SMS, a jej odbiorca przekonany jest o wiarygodności firmy.

SMS z losowego numeru

Wiadomości tego typu to najtańsza forma wysyłania SMS-ów. Jak sama nazwa wskazuje, krótkie wiadomości tekstowe wysyłane są za każdym razem z losowego, 9-cyfrowego numeru. Opcja jest przeznaczona dla klientów, którzy poszukają przeprowadzenia kampanii w bardzo korzystnej cenie. Pomimo tego, że jest to podstawowa wersja wiadomości tekstowej, wysyłki są realizowane w standardowym priorytecie, a przepustowość tego kanału to prawie 1 mln SMS-ów na godzinę.

Możliwość komunikacji dwukierunkowej

Dwukierunkowa komunikacja pozwala na dialog z użytkownikiem, a to prowadzi do zacieśnienia relacji na linii marka-klient. W przypadku komunikacji 2way klient jest w stanie zareagować na SMS-a, co czyni go bardziej zaangażowanym. Marka natomiast jest w stanie poznać opinię klienta i odpowiednio zareagować na jego potrzeby. Możemy tutaj wyróżnić kilka narzędzi komunikacji dwukierunkowej: 

  • Z losowego numeru, tzw. 2waySMS;
  • z numeru dedykowanego 9-cyfrowego, tzw. NDI;
  • z numeru dedykowanego 4-cyfrowego (short code), tzw. SCI;
  • z numeru własnego. 

Personalizacja SMS

W przypadku masowych kampanii możesz także, skorzystać ze spersonalizowanych treści. Personalizacja daje możliwość tworzenia komunikatu, który będzie indywidualny dla użytkownika, czyli każda osoba otrzyma dopasowaną do siebie treść - wiadomość szyta na miarę. Parametrów/ zmiennych w takim SMS-ie może być kilka np. imię, nazwisko, miast. Ta funkcjonalność podnosi skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych i jest coraz częściej stosowana przez firmy i organizacje pozarządowe i instytucje. 

Koszty masowej komunikacji SMS 

Po założeniu konta możesz skorzystać z darmowego okresu testowe, który potrwa 14 dni. Dodatkowo doładujemy Twoje konta na 100 gratisowych wiadomości. To pozwoli zapoznać się z naszą platformą i wszystkimi jej funkcjami. Po okresie testowym będziesz mógł skorzystać z modelu post paid, rozliczany z dołu (płatność po wykonaniu usługi) z miesięcznym okresem rozliczeniowym, który świetnie się sprawdzi w przypadku regularnych i wysoko wolumenowych wysyłek, albo z bardzo elastycznego modelu współpracy pre paid, rozliczany z góry (płatność przed wykonaniem usługi), z ważnością środków przez 12 miesięcy.

 

Odkryj świat komunikacji mobilnej w profesjonalnym wydaniu!

Odbierz 100 darmowych wiadomości na start + Short Code 4301 gratis!

Wypróbuj za darmo

Testuj 14 dni za darmo

Umów się na rozmowę telefoniczną, my zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Czy jesteś naszym klientem?

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.
Jeżeli na liście na ma prefixu z Twojego kraju, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza.