firmę. Klient otrzymuje SMS-a z odpowiednim komunikatem call2action oraz linkiem do pobrania aplikacji. Dodatkową korzyścią dla deweloperów aplikacji jest to, że wówczas nie rywalizują oni o uwagę klientów z konkurencyjnymi firmami, tak jak to odbywa się podczas sprzedaży przez market.” – dodaje
m.in. takich firm jak Spotify, Evernote, PayPall, T-Mobile, Qualcomm, BZ WBK, PKO BP, a także SerwerSMS.pl.
Zdjęcie ze strony antyweb.pl
Poziom merytoryczny prezentacji był różny. Niektóre wystąpienia miały charakter głównie promocyjny i miały na celu tylko przedstawienie
preferuje porozumiewanie się za pośrednictwem SMS-ów.
Ustalliśmy również, że mobilne aplikacje komunikacyjne nie są atrakcyjne dla 33,9% badanych posiadaczy smartfonów. Pozostali użytkownicy smartfonów (66,1%) korzystają z zainstalowanych komunikatorów, a ponad połowa z nich (57%) najczęściej
możliwość promocji sklepu w wirtualnej galerii handlowej iMall24 sprawiają, że aplikacja wyróżnia się na rynku oprogramowania do obsługi sprzedaży internetowej. Comarch ERP e-Sklep pozwala w prosty i szybki sposób udostępniać sprzedawane towary, wystawiać aukcje internetowe, samodzielnie kreować
zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Na aukcji Allegro zlicytowaliśmy nową, multimedialną Nokię Lumia 920 oraz dwa mosiężne, czarno-złote długopisy z kolekcji Parker IM. Całkowity dochód z naszych aukcji - 5586 złotych – przekażemy na konto Orkiestry.
Aukcje Platformy SerwerSMS.pl
Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Uruchomiliśmy aukcję Allegro, na której wystawiamy nową, multimedialną NOKIĘ Lumia 920 w stylowej obudowie koloru czerwonego oraz dwa mosiężne, czarno-złote długopisy z kolekcji Parker IM. Wejdź na http://www.aukcje.serwersms.pl i złóż swoją ofertę już dziś!
w ubiegłym roku. Królem świątecznego polowania jest serwis Allegro, ale również pozostałe sklepy internetowe notują rekordowe zamówienia. Lawinowy wzrost liczby zamówień w obszarze e-commerce przekłada się na coraz większy ruch SMS-owy. Nasz partner - firma Aptus.pl - dostawca autorskiego
jest niedoceniany przez amerykańskich reklamodawców.
Wall Street Journal przygotował infografikę pokazującą udział poszczególnych sektorów reklamowych w całym rynku. Wartość sektora marketingu mobilnego to 2,6 mld dolarów, co stanowi 2% wszystkich szacowanych wydatków na reklamę w Stanach
najbliższych trzech lat. Naszym zdaniem wyspecjalizowane call center i niskie stawki w ofercie pre-paid to na razie za mało, aby podbić serca Polaków. Ponadto niewielu zdaje sobie sprawę z wkroczenia na nasz rynek nowego gracza z branży telekomunikacji.
W zeszłym tygodniu ruszyła kampania